۱۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۳۴
کد خبر: 80399380
T T
۰ نفر

كارگاه ادبي در كانون پرورش فكري گيلان برگزار شد

۱۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۳۴
کد خبر: 80399380
كارگاه ادبي در كانون پرورش فكري گيلان برگزار شد

رشت - كارشناس روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گيلان از برپايي كارگاه ادبي با عنوان 'اگر آن روزها بودم' به مناسبت گراميداشت 13آبان در اين كانون خبر داد.

'اكرم السادات حسینی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این كارگاه ادبی كودكان و نوجوانان دلنوشته های خود را در رابطه با موضوعاتی از جمله 13 آبان، محمدحسین فهمیده به عنوان 'یك دانش آموز برای كشورت چه می كنی تا همیشه سربلند باشی' به قلم آوردند.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های مختلف دیگر به مناسبت روز دانش آموز در مراكز فرهنگی هنری كانون اظهار كرد: در این برنامه ها مربیان با فعالیت هایی همچون معرفی وقایع، معرفی شخصیت نوجوان شهید محمد حسین فهمیده، كارگاه كاردستی 'آماده كردن پرچم جمهوری اسلامی ایران' كودكان و نوجوانان را با وظایفی از جمله پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی آشنا كردند.

وی معرفی كتاب فرهنگنامه انقلاب اسلامی ویژه نوجوانان را از دیگر برنامه ها به مناسبت 13 آبان نام برد و خاطر نشان كرد: همچنین ویژه برنامه های مختلفی با هدف معرفی سه رخداد مهم 13 آبان در مركز فرهنگی هنری رضوانشهر و لنگرود برگزار شد.

وی یادآور شد: معرفی وقایع 13 آبان، معرفی شخصیت، معرفی كتاب فرهنگنامه انقلاب اسلامی ویژه نوجوانان و كارگاه نقاشی با موضوع وقایع این روز و بازدید از نمایشگاه كتاب و محصولات فرهنگی كانون از دیگر برنامه ها مركز فرهنگی هنری رضوانشهر بود.

كارشناس روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان گیلان ادامه داد: مركز فرهنگی هنری شماره سه رشت نیز با دعوت از دانش آموزان مدرسه شاهد و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ادبی روز 13 آبان را گرامی داشتند.

31 مركز فرهنگی هنری كانون پرورش فكری در استان گیلان فعال است. ك/3.

7286/ 603

سرخط اخبار استان‌ها