۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۴
کد خبر: 80372970
T T
۰ نفر

اعزام يكصد كاروان دانشگاهي به عتبات عاليات

۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۴
کد خبر: 80372970
اعزام يكصد كاروان دانشگاهي به عتبات عاليات

تهران - رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از اعزام بيش از چهار هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور در قالب يكصد كاروان زيارتي از اول شهريور ماه تاكنون به عتبات عاليات خبر داد.

به گزارش ایرنا براساس اعلام روز سه شنبه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام والمسلمین 'سیدمحمدرضا فقیهی' گفت: از اول شهریور ماه 91 بیش از صد كاروان دانشگاهی شامل دانشجویان دختر به همراه محارم آنها، پسران دانشجو و اعضای هیات علمی راهی عتبات عالیات شده اند.

وی افزود: در سفر زیارتی عتبات برای دانشگاهیان علاوه بر زیارت ائمه اطهار(س)، برنامه های ویژه ای چون زیارت زید بن علی(ع) و رشید هجری از یاران امیرالمومنین(ع)، بازدید از اماكن تاریخی شهر بابل، كاخ صدام و بازدید از شهر مدائن در نظر گرفته شده است.

فقیهی با بیان آنكه اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در این دوره تا پایان آبان ماه ادامه دارد، ابراز امیدواری كرد با توجه به افزایش قیمت سفر عتبات از 28 مهر ماه، اعزام كاروان ها تا پایان آبان ماه بدون وقفه و منظم ادامه پیدا كند.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، روز پنجشنبه 27 مهر ماه آخرین اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات با نرخ قبلی خواهد بود و از روز جمعه 28 مهر ماه اعزام ها براساس نرخ جدید ارز سفرهای زیارتی محاسبه می شود.

پیش از این، دانشگاهیان با پرداخت 595 هزار تومان به عتبات اعزام می شدند كه با توجه به نرخ جدید ارز، هزینه اعزام ها به مبلغ یك میلیون و 48 هزار تومان افزایش یافته است.

فراهنگ ** 1055 ** 1071

سرخط اخبار جامعه