۱۹ مهر ۱۳۹۱، ۲۱:۱۵
کد خبر: 80364955
T T
۰ نفر
بيمارستان امام علي (ع) زرند به دستگاه هاي پيشرفته تشخيصي و درماني مجهز شد

بيمارستان امام علي (ع) تامين اجتماعي شهرستان زرند به دستگاه هاي پيشرفته و به روز تشخيصي و درماني مجهز شد.

به گزارش ایرنا، آیین بهره برداری از این دستگاه های بیمارستانی روز چهارشنبه با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسوولان اجرایی و كادر بیمارستان امام علی (ع) زرند برگزار شد.

براین اساس بیمارستان امام علی (ع) زرند با اعتبار پنج میلیارد ریال به جدیدترین دستگاه لاپاراسكوپی، سونوگرافی داپلر، برون كوسكوپی، سی ارم، سنگ شكن درون اندامی و اندسكوپی مجهز شد.

رییس بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی زرند گفت: با راه اندازی این دستگاه ها بیمارستان امام علی (ع) زرند به جدیدترین دستگاه های روز دنیا مجهز شده است.

دكتر 'منصور هاشمی' افزود: از این پس نیازی به اعزام بیماران به مركز استان نیست و علاوه بر پوشش درمانی شهرستان زرند به بیماران شهرستان های كوهبنان و راور نیز خدمات رسانی می شود.

دكتر 'سید سعید مدرسی' جراح متخصص اورولوژی بیمارستان زرند نیز گفت: با حمایت های مسوولان شهرستان و استان، اتاق عمل فوق تخصصی در این بیمارستان راه اندازی و مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های جراحی لیزری پروستات و تومور مثانه و همچنان جدیدترین دستگاه سنگ شكن موجود در دنیا شده است.

همچنین طرح بهسازی بخش اطفال و نوزادان این بیمارستان به بهره برداری رسید.

رییس بیمارستان امام (ع) زرند در این باره گفت: برای بهسازی این بخش یك میلیارد و 250 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

امام جمعه و فرماندار زرند نیز در بازدید از بیمارستان امام علی (ع) زرند از خدمات و تلاش های مدیران، پزشكان و كادر بیمارستان در خدمت رسانی به بیماران و ارتقای سلامت جامعه قدردانی كردند.ك/2

7434/8154/2624

سرخط اخبار استان‌ها