۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۶:۰۸
کد خبر: 80336717
T T
۰ نفر

خدمات ويژه همراه اول به حجاج

۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۶:۰۸
کد خبر: 80336717
خدمات ويژه همراه اول به حجاج

تهران - زائران بيت الله الحرام در صورت استفاده از سيم كارت هاي همراه اول در سفر حج، از تسهيلات ويژه اي برخوردار مي شوند.

شركت ارتباطات سیار ایران روز یكشنبه ضمن اعلام این خبر ، افزود: اپراتور اول برای رفاه حال حجاج ایرانی، امسال نیز به مكالمات و ارسال پیامك، 80 درصد تخفیف می دهد.

بر اساس این گزارش، با سیم كارت های دائمی و اعتباری همراه اول مكالمه با ایران 700 تومان، مكالمه دریافتی 350 تومان، ارسال پیامك 300 تومان و دریافت پیامك و روشن نمودن گوشی رایگان است.

این گزارش می افزاید: در حج امسال همراه اول یك سیم كارت اعتباری با اعتبار اولیه 20 هزار ریال به زائران هدیه می دهد كه زائران می توانند یكی از بسته های هدیه فعال سازی پائیزه را نیز فعال كنند؛ همچنین صاحب خط در قرعه كشی جوایز ویژه این اپراتور شركت خواهد داشت.

مشتركان همراه اول می توانند با ارسال پیامك با متن «نام یا كد كشور» به شماره 8070 و یا ارسال پیامك با متن «R، نام یا كد كشور» به شماره 99009 از تعرفه رومینگ در كشور مورد نظر اطلاع یابند.

همراه اول با تأكید بر اینكه روشن نمودن تلفن همراه هیچ هزینه ای در بر ندارد، اعلام كرده است هزینه مكالمات بین الملل به دقیقه محاسبه می شود .

اقتصام ** 1579**1601

سرخط اخبار اقتصاد