۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۴۳
کد خبر: 80331723
T T
۰ نفر

اخبار ورزشي يزد

۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۴۳
کد خبر: 80331723
اخبار ورزشي يزد

يزد - خبرهاي باستاني ، گلبال و فوتسال از اهم اخبار ورزشي استان است .

مرشد یزدی مدال نقره رقابت های پهلوانی و زورخانه ای قهرمانی جوانان كشور را بدست آورد.

رقابت های تیمی زورخانه ای ، هنرهای فردی و مرشدی قهرمانی كشور در رده سنی جوانان با حضور ورزشكارانی از 16 استان به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

علی حسین زاده مرشد یزدی در این رقابت ها بر سكوی نایب قهرمانی ایستاد و مدال نقره را از آن خود كرد.

علی صالحیان از اصفهان ، وحید زمانی از البرزهم مقام های اول و سوم این مسابقات را كسب كردند.

***

تیم گلبال استان یزد در نخستین دوره رقابت های گلبال نوجوانان قهرمانی كشور به مقام سوم دست یافت.

نخستین دوره مسابقات گلبال قهرمانی كشور دررده نوجوانان با حضور تیم های از سراسر كشور به میزبانی استان مازندران و درسالن ورزشی روستای تیركلای شهرستان ساری برگزارشد . تیم گلبال یزد دراین مسابقات پس از تیم های فارس و كرمان بر سكوی سوم ایستاد و مدال برنز را از آن خود كرد.

***

سومین روز از مسابقات فوتسال كارمندان گرامیداشت هفته دولت با انجام دو دیدار در سالن دانشگاه پیام نور پیگیری شد.

در سومین روز از مسابقات فوتسال كارمندان دو دیدار در محل سالن دانشگاه پیام نور تفت برگزار گردید كه در بازی اول تیم اداره گاز توانست چهار برسه رقیب خود تیم آموزش و پرورش را شكست دهد و در مسابقه دوم تیم سازمان آب و فاضلاب با نتیجه 2 بر 1 تیم اداره برق را شكست داد .

بازی بعدی روز شنبه بین تیم های پیام نور و فرمانداری و نیروی انتظامی و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد .

***

رزمی كاران شهرستان بافق در رقابت های كشوری سبك هالا به یك مدال طلا و دو مدال برنز دست یافتند.

تیم رزمی هالا موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) شهرستان بافق به عنوان نماینده استان در نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی كشور كه در استان تبریز برگزار شد ، حضور یافت . در پایان این رقابت ها ابوالفضل جعفری در وزن منهای 65 كیلوگرم در رده سنی بزرگسالان به مدال طلا دست یافت.

سهراب حقیقی در وزن منهای 56 كیلوگرم رده سنی بزرگسالان و محمد هاشم فتاحی در وزن منهای 49 كیلوگرم رده سنی جوانان بر سكوی سوم ایستادند و مدال برنز را بدست آوردند.

تیم هالا شهرستان بافق در مجموع امتیازات تیمی هم به مقام پنجمی دست یافت.

***

تیم 9 نفره ورزش سه گانه استان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی كشور ، با وجود رقابتی سنگین ، چشمگیر ظاهرشد و توانستند جایگاه استان را در این رشته ارتقاء دهند .

علی ملك محمودی ، سید مجتبی میرزا ابراهیمی ،​ محمد رضا زارع میرك آبادی در مقطع سنی نونهالان ، ابولفضل مقصودی ، مهدی نعیم آبادی و مهرداد دهقانی در مقطع سنی نوجوانان ،​علی خواجه مهریزی و ابولفضل ابویی در مقطع سنی جوانان و حامد خادمی در بخش بزرگسالان جهت شركت در این دوره از مسابقات به استان آذربایجان شرقی اعزام شدند .

محمد رضا ذكری یزدی با اشاره به حساسیت و سنگینی مرحله دوم مسابقات قهرمانی كشور گفت :​تلاش ورزشكاران اعزامی و به خط پایان رسیدن تمامی ورزشكاران و كسب امتیاز شخصی اكثریت ورزشكاران نشاننی از ارتقاء​چشمگیر جایگاه استان در قیاس با مرحله اول این مسابقات می باشد .

وی از برگزاری آخرین مرحله ی این مسابقات در ماههای آتی خبرداد و افزود : با تمرینات مكرر و برنامه ریزی سعی داریم در مجموع سه دور این مسابقات استان یزد نیزگزینه هائی را برای تیم ملی داشته باشد .

شهرستان های مهریز ،یزد و ابركوه به ترتیب بیشترین شركت كننده در مسابقات انتخابی استان را داشتند .ك2

7536/1968