۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۹:۵۴
کد خبر: 80322934
T T
۰ نفر

نمايشگاه پاييزه در بجنورد برپا شد

۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۹:۵۴
کد خبر: 80322934
نمايشگاه پاييزه در بجنورد برپا شد

بجنورد- نمايشگاه پاييزه ويژه بازگشايي مدارس در بجنورد مركز استان خراسان شمالي فعاليت خود را از امروز (شنبه) آغاز كرد.

مدیركل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی گفت: در این نمایشگاه 400 غرفه برای عرضه نوشت افزار، كیف و كفش، مانتو و سایر كالاهای سبد خانوار پیش بینی شده است.

'سید محمد ابراهیم حسینی' روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: با توافق واحدهای صنفی فعال در نمایشگاه ،كالاهای ارایه شده با 15 تا 25 درصد زیر قیمت بازار و با كیفیت مناسب به فروش می رسد.

وی افزود: برای پاسخگویی به نیاز شهروندان استان 30 غرفه در نمایشگاه پاییزه بجنورد برای عرضه كالاهای مصرفی موردنیاز مردم از جمله مواد پروتئینی در نظر گرفته شد.

به گفته وی، روزانه 10 تن گوشت مرغ با 10 درصد زیر قیمت بازار در این نمایشگاه عرضه می شود.

مدیركل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی همچنین از توزیع 300 هزار جلد دفترچه به نرخ نیمه دولتی در نمایشگاه های پاییزه استان خبرداد.

حسینی اظهار داشت: برای جلوگیری از گران فروشی، كم فروشی و سایر تخلف های صنفی در نمایشگاه های پاییزه استان، گروه های نظارتی نیز ساماندهی شده تا بر عرضه كالا در نمایشگاه نظارت كنند.

وی گفت: مردم استان در صورت مشاهده تخلف های صنفی در نمایشگاه های پاییزه در سطح استان می توانند با شماره 124 تماس بگیرند و یا به غرفه گروه های بازرسی و نظارت مستقر در نمایشگاه مراجعه كنند.

نمایشگاه پاییزه بجنورد از امروز (شنبه) تا یكم مهرماه برای بازدید عموم مردم استان خراسان شمالی دایر است.

شركت نمایشگاه بین المللی استان در بجنورد برای رفاه بازدید كنندگان با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهرداری چهار دستگاه اتوبوس را برای جابجایی مردم از سطح شهر بجنورد به نمایشگاه ساماندهی كرد.ك/3

2712

سرخط اخبار استان‌ها