۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۳۹
کد خبر: 80287036
T T
۰ نفر
آلبوم قلم نگاره توسط حوزه هنري سيستان و بلوچستان چاپ شد

زاهدان - سرپرست حوزه ‌هنري سيستان‌ و بلوچستان گفت: 40 اثر از هنرمندان خوشنويس استان در قالب آلبومي با عنوان 'قلم نگاره' چاپ شده است.

'محسن ذوالفقاری' روز چهارشنبه افزود: این آلبوم مجموعه ای از آثار اساتید و هنرمندان برتر خوشنویس سیستان و بلوچستان است كه با همكاری انجمن خوشنویسان استان جمع آوری و پس از تذهیب به صورت پكیج به چاپ رسید.

به گزارش حوزه ‌هنری، وی اظهار داشت: این اقدام حوزه هنری برای چاپ آثار اساتید برجسته خوشنویسی سیستان و بلوچستان شاید در خور توانایی هنرمندان استان نباشد اما شروعی برای فعالیت های گسترده تر فرهنگی است.

وی گفت: حوزه ‌هنری سیستان و بلوچستان با كوشش انجمن خوشنویسان توانسته است مجموعه ای از آثار اساتید هنرمند استان را در قالب این آلبوم گرد آوری كند.

وی افزود: 'صفاكیش، علوی، نجفی، احمد بستانی، پیران، سمیعی، گنجلی، زینلی، میر، سرگزی، پور رجایی، شهركی، نخعی، فرهمند، داوطلب، حسنعلی بستانی و افشاری' از جمله خوشنویسانی هستند كه آثار آنان در این آلبوم چاپ شده است.

سرپرست حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه آثار چاپ شده در آلبوم قلم نگاره در آینده نزدیك به صورت نمایشگاه مجازی بر روی سایت حوزه ‌هنری استان قرار خواهد گرفت. ك/1

7307 / 653

سرخط اخبار استان‌ها