۳۱ خرداد ۱۳۹۱، ۲۲:۲۰
کد خبر: 80192479
T T
۰ نفر
سومين جشنواره منطقه اي وتار با معرفي نفرات برتر در سنندج به كار خود پايان داد

سنندج - سومين جشنواره منطقه اي نمايشنامه خواني وتار شامگاه چهارشنبه با معرفي نفرات برتر در مجتمع فرهنگي شهيد مطهري سنندج به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین اختتامیه این جشنواره و بر اساس رای هیات داوران در بخش طراحی بروشور دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به ندا اعتمادی كیا از آبادان، طراح بروشور نمایش خوشه پروین اهدا شد.

در بخش نماشنامه نویسی جشنواره، صابر دل بینا نویسنده نمایشنامه خون منتشر از سنندج، بهار لطافتیان نویسنده نمایشنامه مرثیه ای بر خواب های بهار از سنندج و یاسر عیسایی نویسنده نمایشنامه ضربانی كه قلبم را به تپش انداخت از مرند به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

هیات داوران در بخش كارگردانی، بهار لطافتیان از سنندج كارگردان نمایش مرثیه ای بر خواب های بهار، رحمان هوشیاری از كرمانشاه كارگردان نمایش وارث و صابر دل بینا از سنندج كارگردان نمایش خون منتشر را به عنوان نفرات برتر معرفی كرد.

همچنین در بخش كارگردانی، هیات داوران با اهدای لوح سپاس از حضور خسرو سینا در جشنواره تقدیر كرد.

در بخش نقش خوان زن جشنواره نیز از ثریا شیرزادی از كرمانشاه برای نمایش وارث، آنیتا جعفری از سنندج برای نمایش مرثیه ای بر خواب های بهار و لیلا امیری برای نمایش خوشه پروین از خوزستان و شیدا ضابط از آذربایجان شرقی برای نمایش ضربانی كه قلبم را تپش انداخت تجلیل شد.

همچنین لوح تقدیر جشنواره در بخش نقش خوانی زن به دنیا گفتاری برای نمایش خون منتشر از سنندج اهدا شد.

فریدون حامدی از سنندج برای نمایش خون منتشر، محسن سالاری از كرمانشاه برای نمایش وارث و فرشید گویلی از سنندج برای نمایش خون منتشر به عنوان نفرات اول تا سوم بخش نقش خوانی مرد معرفی شدند.

همچنین هیات داوران در بخش نقش خوانی مرد یاسر عیسایی را برای نمایش ضربانی كه قلبم را تپش انداخت شایسته تقدیر معرفی كرد.

همچنین دو نمایش خون منتشر از سنندج و وارث از كرمانشاه از سوی هیات دوران به عنوان آثار برگزیده جشنواره معرفی شدند.

سومین جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی وتار با حضور 9 گروه برتر از استان های خوزستان، آذربایجان شرقی، همدان، كرمانشاه و كردستان در روزهای 30 و 31 خرداد ماه جاری در پلاتو انجمن نمایش مجتمع فجر سنندج برگزار شد.ك/2

7348/533

سرخط اخبار استان‌ها