۱۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۱
کد خبر: 80164008
T T
۰ نفر

خبرهاي كوتاه از نيروي انتظامي استان قزوين

۱۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۱
کد خبر: 80164008
خبرهاي كوتاه از نيروي انتظامي استان قزوين

قزوين - رييس مركز اطلاع رساني نيروي انتظامي استان قزوين گفت: ماموران انتظامي بخش ضياء آباد شهرستان تاكستان حين گشت زني به يك كاميون حاوي فرآرده هاي نفتي مشكوك و در بازرسي از آن چهار هزار ليتر سوخت قاچاق كشف و ضبط كردند.

سروان 'دانیال صمدی زاده' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته ماموران یگان امداد استان در آزادراه قزوین – زنجان به یكدستگاه نیسان با دو سرنشین مشكوك، آن را متوقف و در بازرسی از خودرو 50/5 گرم تریاك كشف و آنان را دستگیر كردند.

وی اظهار داشت: ماموران كلانتری 13 باهنر قزوین حین گشت زنی به یكدستگاه پژو 405 مشكوك و در بازرسی از داخل خودرو سه هزار و 168 ثوب پوشاك قاچاق كشف و راننده خودرو را نیز دستگیر كردند.

رییس مركز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین خاطرنشان كرد: ماموران انتظامی كلانتری 21 محمود آباد شهر قزوین نیز در عوارضی آزادراه قزوین – زنجان به یكدستگاه اتوبوس مشكوك و در بازرسی از ان دو گونی انواع پوشاك قاچاق كشف و ضبط كردند.

صمدی زاده یادآور شد: روز گذشته ماموران انتظامی پاسگاه كورانه با مجوزقضایی از باغی واقع در این مكان بازرسی و ضمن دستگیری سه نفر حین استعمال مواد مخدر از متهمان دوحقه وافور، 5/82 گرم تریاك، 521 گرم سوخته تریاك و سه گرم شیره تریاك كشف كردند.

وی افزود: همچنین در این اقدام دو خودروی متهمان توقیف و به پاركینگ منتقل شد.

7391/616

سرخط اخبار استان‌ها