۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۲۶
کد خبر: 80151134
T T
۰ نفر
ملت ايران در اوج عزت و افتخار به اهداف نوراني خود ادامه مي دهد

يزد - جانشين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كشور گفت: ملت قهرمان و با بصيرت ايران اسلامي در سايه اسلام ، ايمان و ولايت در اوج عزت و افتخار به اهداف نوراني خود ادامه مي دهد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرتیپ پاسدار ' حسین سلامی ' پنج شنبه شب در نخستین یادواره شهدای اطلاعات ، عملیات سپاه الغدیر یزد افزود: ملت ایران به بركت وجود ولایت فقیه و درخشش نور امامت و ولایت و ایمان در اوج اقتدار بسر می برد .

وی اضافه كرد: ملت ایران در عصر كنونی و در مقایسه با گذشته در اوج قدرت قرار دارد و در مقابل هم دشمنان این كشور از همه زمان ها در بدترین شرایط و ذلت بسر می برند .

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح كرد: این عزت و افتخاری كه امروز ملت ایران در عرصه های مختلف دارد همه به بركت ولایت محوری ، ایثار و جانفشانی شهیدان و هوشیاری و دشمن شناسی ملت ماست .

سلامی تاكید كرد: امروز به بركت جانفشانی های شهیدان والامقام و صبر و مقاومت خانواده های مكرم آنها ، ملت و كشور ما در بهترین شرایط قرار دارد و موازنه قدرت هم به نفع ایران اسلامی است .

این مقام مسئول تصریح كرد: ملت های مسلمان عالم امروز با تاسی به ملت قهرمان ایران و الگوگیری از نظام اسلامی در مقابل قدرت های شیطانی و حامیان آنها به صحنه مبارزه آمده اند .

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موج بیداری اسلامی در سطح عالم همه منبعث از قیام الهی ملت ما و برای نجات و رسیدن به استقلال و عدالت است كه صورت می گیرد .

فرمانده دفاع مقدس یادآور شد:كار دشمنان به جایی رسیده كه در ضربه زدن به نظام و انقلاب مقدس اسلامی به ناامیدی رسیده اند و نمی توانند اهداف شوم خود را محقق كنند.

سلامی گفت: نبرد بین حق و باطل و اسلام با كفر جهانی یك نبرد همیشگی است و لذا باید همواره مواظب توطئه ها و دسایس دشمن در زمینه های مختلف بود.

وی افزود: برای دفاع از انقلاب و حفظ و حراست از آن باید همواره در سایه رهبری های مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف حضوری فعال و آگاهانه داشت .

جانشین سپاه كشور ادامه داد: همه ملت ما و نیروهای بسیجی وظیفه دارند برای نگهبانی از نظام اسلامی راه شهیدان را با قدرت ادامه دهند .

سلامی اظهار داشت: حفظ و حراست از اهداف و آرمان های شهیدان در عمل كردن به وصایای آنها و گام نهادن در مسیر ولایت فقیه و تلاش برای تحقق منویات معظم له است.

وی گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی و موفقیت های گوناگون طی 33 سال گذشته مدیون و مرهون ایثار و جانفشانی شهیدان و همه جانبازان ، آزادگان و مقاومت و پایمردی خانواده های آنها می باشد .

فرمانده سپاه الغدیر یزد هم طی سخنانی به دوران دفاع مقدس ، عملیات بیت المقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره كرد.

سرتیپ دوم پاسدار ' اكبر فتوحی ' گفت: رزمندگان جانبركف اسلام در سایه ایمان ، اخلاص ، فداكاری و ولایت پذیری بر همه عالم و دنیای كفر پیروز شدند.

وی خاطرنشان كرد: برگزاری یادواره شهیدان عملیات ، اطلاعات سپاه یزد برای همه ما یك پیام دارد و آن كه یاد و خاطره شهیدان همیشه زنده است .

فرمانده هشت سال دفاع مقدس تصریح كرد: در سایه وجود فرهنگ شهادت است كه دشمن ذلیل و ملت ما روز به روز به اقتدار و عظمت می رسد .

فتوحی تصریح كرد: باید در قالب برگزاری این یادواره ها ضمن گرامیداشت خاطره شهیدان والامقام ، فرهنگ بسیجی و فرهنگ جانفشانی هم در بین مردم و جوانان گسترش یابد .

اجرای سرود ، مرثیه سرایی به مناسبت شهادت امام هادی (ع) ،تجلیل از خانواده های شهدای اطلاعات ، عملیات یزد ، اجرای عملیات فرضی ، پخش كلیپ و برگزاری نماز جماعت هم صورت گرفت .

در حاشیه این مراسم ، نمایشگاه اطلاعات ، عملیات هم با حضور جانشین سپاه كشور در تیپ 18 الغدیر یزد افتتاح شد .

در این مراسم علاوه بر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، معاون سیاسی امنیتی استاندار ، منتخب مردم یزد و صدوق در مجلس و بسیجیان استان حضور داشتند .

استان یزد بیش از 80 شهید عملیات ، اطلاعات تقدیم انقلاب اسلامی اسلامی كرده است .ك4

7536/1968

سرخط اخبار استان‌ها