۲۵ اسفند ۱۳۹۰، ۱۵:۴۹
کد خبر: 80041874
T T
۰ نفر

اهواز- ورزشگاه 50 هزار نفري الغدير اهواز در زميني با مساحت 40 هكتار‘ بعد از ظهر 5 شنبه در ادامه سفر رييس جمهوري به استان خوزستان و با حضور وي در اين ورزشگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا این وزشگاه زیباترین و بزرگترین ورزشگاه منطقه جنوب غرب كشور است كه 17 سال از زمان آغاز به ساخت آن می گذرد و در 3 سال اخیر 70 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.

قرار است پس از سخنرانی رییس جمهوری تیم ملی فوتبال جوانان ایران با تیم منتخب خوزستان به طور نمادین در این ورزشگاه به رقابت بپردازد.

ورزشگاه الغدیر اهواز جهت برگزاری مسابفات بین المللی فوتبال و ورزش دو و میدانی طراحی شده است.

در طراحی این ورزشگاه همه معیارها‘ ستاندارها و ضوابط بر اساس آخرین مصوبات فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و كنفدراسیون فوتبال اسیا(AFC ) لحاظ شده است.

در این سفر 'محمد عباسی' وزیر ورزش و جوانان‘ 'علی نیكزاد' وزیر راه و شهرسازی و 'مجتبی ثمره هاشمی' مشاور و دستیار ارشد رییس جمهوری‘ احمدی نژاد را همراهی می كنند.

استان خوزستان بر اساس اخرین تقسیمات كشوری داری 16 شهرستان شامل اهواز ‘آبادان‘ خرمشهر‘ دشت ازادگان‘ رامهرمز‘ باغ ملك‘ ایذه‘ امیدیه‘ بهبهان‘ بندر ماهشهر‘ دزفول‘ اندیمشك‘ شوشتر‘ مسجد سلیمان و شوشتر و شادگان بوده و 24 شهر و 46 بخش دارد.

سیام 9012**2022 1418
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش