۲۷ مرداد ۱۳۸۳، ۰:۰۱
کد خبر: 7817000
T T
۰ نفر
یک مسئول انتظامی: اعتماد مردم به نیروی انتظامی ضامن امنیت است # تهران بزرک،خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/05/83 داخلی.اجتماعی. سرکلانتر یکم تهران بزرک (شهرستان شمیرانات ) تاکید کرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی تضمین کننده امنیت ملی در جامعه است. سرهنک پاسدار غلامرضانصیری نژاد روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا مرکزاستان تهران افزود:امروزه نیروی انتظامی با به کارگیری ازآخرین فناوری و تجهیزات دفاعی می تواند مقتدرانه در برابرهرگونه ناامنی، ایستادگی کند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ارزشی این نیروحفظ نظام ودستاوردهای آن است و ملت درطول دوران دفاع همواره برای تحقق این هدف حضور فعال در صحنه داشته است. وی امنیت ، مشارکت و توسعه پایدارراازاهداف مهم نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی در راستای اجرای این سه مقوله ارزشی بابکارگیری اساتید دانشگاهی وکارشناسان اموراجتماعی توانسته به اهداف بلند مدت خود نائل شود.
سرکلانتر یکم شهرستان شمیرانات تصریح کرد: پلیس ونیروی انتظامی برقرار کننده نظم عمومی و اجتماعی هستند; ازاین رو باید در انجام وظایف از تمام توان خود استفاده کنیم. وی با اشاره به عملکرد مناسب پلیس 110 گفت: این واحد از بدو تاسیس تاکنون توانسته است ; درانجام ماموریت های خود دقت، سرعت، صحت و سلامت را در برپایی امنیت شهروندان قانونمند کند. وی فعالیت چشمگیر واحد مددکاری اجتماعی در نیروی انتظامی را مثبت و نتیجه بخش عنوان کرد و افزود: این واحد توانسته است به برخی اختلافات خانوادگی و نزاعها قبل از ارسال پرونده به مراجع قضایی رسیدگی کند که این خود تحولی نوین در خدمتگزاری به مردم است. نصیری نژاد خاطرنشان کرد: مردم در صورت نیاز و به منظور رسیدگی به مشکلاتشان می توانند با شماره تلفن 197 دفتر نظارت همگانی نیروی انتظامی تماس بگیرند. تهرام/ 2806/ت/683
۰ نفر