۲۳ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7566513
T T
۰ نفر
بازیکن اسبق تیم ملی والیبال:برخی سعی دارندچوب لای چرخ والیبال فارس بگذارند ......................................................................
شیراز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/11/86 داخلی.ورزشی.والیبال.
بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران با اشاره به وجود استعدادهای زیاد این رشته در استان فارس گفت: برخی افراد که ادعای دلسوزی در والیبال فارس دارند، سعی می کنند چوب لای چرخ این رشته بگذارند.
محمدحسین نجاتی کاپیتان تیم والیبال مرصاد شیراز درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به رغم اینکه از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم برای تیم استانم در مسابقات والیبال دسته اول باشگاه های ایران بازی کنم.
وی افزود: با تلاش هیات والیبال فارس و در بدترین شرایط ممکن تیم مرصاد شکل گرفت واین یک افتخار است که این تیم در مسابقات دسته اول کشور بیشترین بازیکن بومی را در اختیار دارد و بیشترین فشارهای والیبال فارس هم بر روی دوش محمد بمویی فرد دبیر این هیات است که با نداری ها تیم را سرو شکل داده است.
نجاتی ادامه داد: این تیم بسیار جوان است که نیاز به کار بیشتر و حمایت دارد و بازیکنان چند ماه است که حق و حقوق خود را دریافت نکرده اند اما با تعهدی که دارند در مسابقات شرکت می کنند.
وی گفت: در هیچ کجاچنین رسمی وجود ندارد که همه مشکلات والیبال فارس روی دوش یک نفر و آن هم دبیر هیات باشد و تنها دلخوشی ما نیز وجود همین شخص زحمت کش است و اگر کسی هم توان آن را دارد که با دست خالی کار کند چرا وارد گود نمی شود نه اینکه از بیرون برای والیبال حاشیه درست کنند.
این ملی پوش افزود: آنهایی که از رییس فدراسیون والیبال دعوت کردند تا بگویند که در والیبال فارس ریخت و پاش می شود من از آنها چیزی در گذشته ندیده ام و کارنامه خوبی در والیبال فارس ندارند که می خواهند با شانتاژ وارد شوند.
نجاتی اضافه کرد: نباید از بیرون گود دستور لنگ کردن را داد و باید مرد میدان عمل باشیم و اگر ادعایی هم دارید با تهمت و افترا در والیبالی که هیچ در آن نیست، وارد نشوید.
وی درخصوص مسابقات والیبال لیگ دسته اول کشور نیز گفت: تیم مرصاد در گروه سختی قرار دارد این تیم در این گروه با کمترین هزینه و عدم پرداخت حقوق بازیکنان باید به مصاف تیم های متمول که از وجود چندین بازیکن لیگ برتری سود می برند برود و در یک جدال نابرابر حضور یابد.
او افزود: با این وجود اگر تیم مرصاد در زمان مناسب یارگیری کرده بود و فرصت این را داشت که تیم را بخوبی تمرین دهد بدون تردید یکی از دو تیم اول و یا دوم جدول بود ضمن اینکه این تیم از ابتدای شکل گیری از مشکل مالی رنج می برد.
نجاتی گفت: مهرداد محمد نژاد مدیر عامل باشگاه مرصاد آنچه که در توان داشته حمایت کرده است اما مسولان شرکت مخابرات راه دور هنوز به تعهدات مالی خود عمل نکرده اند و امیدواریم آنها حق و حقوق بازیکنان را که یک هفته به پایان مسابقات باقی مانده،بپردازند.
وی ضمن تشکر از هادی شریفی مدیریت شرکت پارسبانان نوین فارس افزود: اگر حمایت های این شخص ورزش دوست نبود تیم ما توان اینکه بتواند به مسابقات ادامه دهد را نداشت ضمن اینکه مسولان ورزش فارس نیز بایستی از این افراد علاقه مند به ورزش حمایت کنند.
وی در خصوص اینکه شرکت پارسبانان نوین فارس قرار است طی مذاکراتی که با رییس فدراسیون والیبال داشتند امتیاز یک تیم سوپر لیگی را خریداری کند افزود: اینکه والیبال فارس شایستگی داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارد شکی نیست اما بنظر من بایستی با یک تیم بسیار قوی در مسابقات دسته اول شرکت کرد و آنگاه با اقتدار به لیگ برتر صعود نماید که حلاوت آن نیز دو چندان است.
این بازیکن سابق تیم ملی گفت: با یک برنامه مدون ضمن تامین بودجه مورد نیاز بایستی از اسفند ماه سال جاری کار را شروع کرد و با حفظ چند بازیکن کنونی چندین بازیکن تراز اول را نیز به خدمت گرفت و کار تمرینات را آغاز کرد و با توجه به علاقه مندی هادی شریفی مدیر شرکت پارسبانان این کار میسر خواهد شد و ما نیز باید کاری کنیم که این افراد از ورزش دلسرد نشوند.
نجاتی ضمن انتقاد از برخی از بازیکنان تم مرصاد افزود: آنها به حرف های بزرگتر خود گوش نمی دهند ضمن اینکه نباید جواب حرف های با تجربه ها را داد اگر چه نیز خلاف واقعیت باشد.
وی با بیان اینکه با وجود چهار مربی بین المللی در والیبال فارس وضعیت تیم بزرگسالان این استان باید بهتر از این باشد افزود: والیبال فارس در رده های نوجوانان و جوانان در کشور دارای مقام قهرمانی است اما بایستی برای تیم بزرگسالان هم برنامه ریزی کرد و یک تیم قوی را روانه مسابقات کند.
نجاتی از زحمات مربیان این تیم همچون هادی زاده ، اسدی پویا و ابراهیمی و همچنین محمد حسن زاده قدرانی نمود و افزود: آنها با بضاعتی که دارند بخوبی از عهده کار برآمده اند ضمن اینکه برخی از بازیکنان نیزتفکر حرفه ای والیبال ندارند و این معضل باعث عدم کسب نتایج خوب در مسابقات امسال شد.
وی همچنین از زحمات خبرنگاران ورزشی استان فارس در راه اعتلای والیبال فارس نیز قدرانی کرد.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی محمد حسین نجاتی اهل شهرستان مرودشت فارس، توانست به مدت 12 سال، عضوثابت تیم ملی والیبال ایران باشد.
حضور در شش دوره مسابقات جهانی در رده های مختلف و قرار گرفتن در روی سکوی قهرمانی، شرکت در مسابقات المپیک آسیایی و جام ملت های آسیا،حضور در 11 دوره ازمسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا، کسب شش مقام بهترین بازیکن آسیا از دستاوردهای وی است.
همچنین شرکت در مسابقات جهانی ارتش های جهان، شکستن رکورد وزنه برداری ایران در سن 13 سالگی از افتخاراتی که این ورزشکار مرودشتی برای ایران و استان فارس کسب کرده است.ک/3 7368/515/675 شماره 070 ساعت 10:35 تمام
۰ نفر