۶ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7557883
T T
۰ نفر
دبیر ستاد دهه فجر یزد: محور برنامه های پاسداشت انقلاب اسلامی مردمی است ...................................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/11/86 داخلی.اجتماعی.فجر 30.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد دهه فجر استان یزد گفت: محور تمام برنامه های پاسداشت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دردهه مبارک فجر، مردمی است.
به گزارش ایرنا ، " سعید زارع " روز شنبه در جلسه کمیته بازار و اصناف ستاد دهه فجر استان یزد ، ضمن اشاره به اینکه دولت بودجه ای به این امر اختصاص نداده است ، افزود: به دلیل تقارن دهه مبارک فجر و ایام محرم باید دقت شود تا در برنامه ها حرمت این روزها حفظ شود.
وی ، از روسای اتحادیه ها خواست: با برگزاری نشست هایی با حضور اعضا،آنان را با روند برنامه ها آشنا کرده و از ظرفیتهای بالقوه حداکثر استفاده را ببرند.
زارع، تجلیل از خانواده های شهدای اصناف،فضاسازی سردرب بازار استان ، نصب پرچم به عنوان نماد اتحاد ملی و انسجام اسلامی، برپایی ایستگاههای صلواتی ، استفاده از ریسه های لامپ سبز ، قرمز و سفید سمبل ارادت به سیادت، شهادت و آزادی به صورت تک رنگ و بدون چشمک زن و برگزاری گفتمان انقلاب برای خانواده های اصناف را از اهم برنامه های این قشر عنوان کرد.
وی ، به برپایی نمایشگاه توانمندی های صنوف در حسینیه" آقای" یزد همزمان با نمایشگاه توانمندی های استان در روز 15 بهمن ماه اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون در استان یزد هشت جلسه با حضور روسای اتحادیه و بسیج اصناف برگزار شده و هر یک برنامه های خود در این ایام الله را اعلام کرده اند.
زارع، همچنین برگزاری استقبال نمادین ورود امام راحل از فرودگاه تا خلد برین ، میهمانی لاله ها برای عطرافشانی، غبار روبی و تجدید میثاق با آرمان شهدا در استان، همایش پیاده روی خانواده ها، مسابقه پیامک با موضوع انقلاب ، اردوی کوهنوردی اعضای کانونهای جوانان پیرو ولایت را از برنامه های استان یزد در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد.
وی ادامه داد: برپایی جنگ فرهنگی ورزشی و قرآنی در شب میلاد امام باقر(ع) ، برپایی نمایشگاه عکس تصاویر انقلاب ، مسابقه نقاشی جوانان و نوجوانان ، خاطره نویسی از دوران انقلاب، یادواره شهدای دانش آموز استان با نام همکلاسی آسمانی و زیباترین جمله در مورد محرم ، عاشورا و امام حسین (ع) از دیگر برنامه های این ایام الله است.
به گفته زارع ، پنج هزار و 800 طرح و برنامه توسط 480 کمیته در استان یزد اجرا و بیش از 500 پروژه افتتاح می شود.
در استان یزد حدود 180 اتحادیه فعالیت دارند. ک/2 1027/ 607 شماره 249 ساعت 13:43 تمام
۰ نفر