۱۴ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7482881
T T
۰ نفر
دولت نهم 35 طرح در آموزش وپرورش بویین زهرا اجرا کرده است .......................................................
قزوین ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/09/87 داخلی.فرهنگی.آموزش وپرورش.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویین زهرا گفت: از آغاز کار دولت نهم تاکنون 35 طرح آموزشی و عمرانی در آموزش وپرورش شهرستان بویین زهرا اجرا شده است.
سعید پای نبرد روز پنج شنبه در هشتمین جلسه شورای آموزش وپرورش بویین زهرا افزود: دولت نهم عنایت ویژه به مناطق محروم دارد و در این راستا 10 طرح در بخش دشتابی شامل فضاهای آموزشی، کانون فرهنگی، زمین چمن مصنوعی و سایت رایانه به بهره برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: دربخش رامند نیز 10 طرح اجرا شده یا درحال اجراست که شامل مدرسه شهید ارجمندگنجی، غذاخوری مدرسه شبانه روزی درافشان، کتابخانه و خوابگاه مدرسه شبانه روزی، سایت رایانه،گلخانه هنرستان کشاورزی، سایت رایانه هنرستان شهدای خیارج، زمین چمن مصنوعی و آموزشگاه بنت الهدی است.
پای نبرد به طرحهای اجرا شده در بخش مرکزی بویین زهرا اشاره و اضافه کرد: احداث مدارس در روستاهای صدرآباد، خونان، ولدآباد، آراسنج بالا، عصمت آباد و بویین زهرا و همچنین احداث سالن های ورزشی خاتم الانبیا، دخترانه بهار آزادی و دو زمین چمن مصنوعی در سگزآباد و هنرستان دارالفنون و دو نمازخانه در آراسنج از این جمله می باشد.
مدیرآموزش و پرورش بویین زهرا توجه مسوولین به ساخت فضاهای آموزشی طی چند سال اخیر را قابل تقدیر دانست و افزود: برخی فضاهای آموزشی این شهرستان تخریبی است که مدارس قلم،رسالت، شهید شیرودی، ارشاد و شهدا به ترتیب در روستاهای عشرت آباد، موین، وجیه آباد، مرادآباد و خوزنین باید بازسازی شود.
در پایان این جلسه موضوع مدارس تخریبی در مناطق محروم و وضعیت تحصیلی و آموزشی در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
16 هزار و 213 دانش آموز در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در بویین زهرا مشغول تحصیل می باشند. ک/3 614/3404/684 شماره 118 ساعت 11:23 تمام
۰ نفر