۲ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7411327
T T
۰ نفر
مسابقه دو و میدانی بانوان گیلان گرامیداشت فتح خرمشهر در انزلی برگزار شد ......................................................................
بندرانزلی ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 02/03/87 داخلی.ورزشی.دومیدانی.
مسابقه دو و میدانی بانوان گیلان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر روز پنجشنبه با حضور مسوولان تربیت بدنی شهرستان و رییس هیئت دومیدانی گیلان در بندرانزلی برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در این مسابقه9 تیم از شهرستان های انزلی، رشت، رودبار، منجیل، رستم آباد، لاهیجان و لوشان شرکت داشتند.
در این مسابقه 36 ورزشکار زن در رده های سنی آزاد ، مسیر سه کیلومتری خیابان پاسداران این شهرستان را دویدند.
در پایان مسابقه در تیمی، تیم رشت الف ، تیم بندرانزلی و تیم رستم آباد به ترتیب مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.
نفرات برتر این مسابقه نیز به شرح زیر است: 1ـ مطهر قدیمی رشت 2ـ پگاه ذحجی زاده بندرانزلی 3ـ حنانه همتی رشت الف 4ـ ساهره پدید رشت ب 5ـ سمیه بوته کار لاهیجان 6ـ مژگان بابائی رستم آباد نایب رییس هیات دو و میدانی بانوان گیلان در حاشیه برگزاری این مسابقه وضعیت تیم گیلان را مطلوب خواند و گفت: تیم بانوان گیلان در اولین دوره مسابقات رده جوانان کشور توانست مقام ششم و در دو ماده دیگر رشته دو و میدانی مقام چهارم را به دست آورد.
"زهرا گل حصاری" یادآور شد: در گیلان 100 دونده زن به طور رسمی و مداوم در این رشته فعالیت می کنند.
نایب رییس هیئت دومیدانی انزلی نیز از تلاش این هیئت برای استعدادیابی در بین دانش آموزان مقطع راهنمایی خبر داد و گفت: انزلی استعدادهای فراوانی در دو و میدانی دارد و در صورت توجه به این رشته می توانیم پیشرفت های بسیاری داشته باشیم.
"صغری صفری" خاطرنشان کرد: مهترین مشکل بانوان دونده در انزلی و دیگر شهرستان ها در اختیار نداشتن مکانی مناسب برای تمرینات است.
وی اضافه کرد: به وجود آمدن این فضای مناسب برای تمرینات نه تنها برای ورزشکاران بندرانزلی بلکه برای شهرستان های اطراف نیز فرصت مناسبی را فراهم می کند.
در پایان این مسابقه به نفرات برتر و تیم های برنده جوایز و جام اهدا شد.
506/7151/620 شماره 274 ساعت 13:46 تمام
۰ نفر