۲۵ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7122526
T T
۰ نفر
تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور فرآیند محور می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/25 اجتماعی.جشنواره نمایش عروسکی.کانون پرورش فکری شهرکرد- مدیر آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کشور گفت: تئاتر کانون پرورش فکری کشور به سمت فرآیند محوری پیش می رود.
حسین موذن روز شنبه در آیین افتتاح چهاردهمین جشنواره نمایش عروسکی در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایش عروسکی ، قصه، فیلم ، کتاب و شعر مهم ترین واسطه های تربیتی است.
وی گفت: برای ترویج این امر آموزش مربیان در نمایشنامه نویسی و عروسک سازی از مهم ترین برنامه های سالجاری کانون است.
موذن به ادغام دو بخش آفرینش های هنری و مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: امیدواریم با توجه به بحث فرایند محوری در مراکز، نگاه ها به سمت مراکز کانون و سطح ملی آن سوق یابد.
این مسوول اظهار داشت، : در این برنامه ها ، مربیان با مشارکت اعضای کانون عروسک می سازند و به تولید نمایش می پردازند.
مدیر آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کشور از نمایش عروسکی به عنوان یکی از فعالیت های مهم فرهنگی در مراکز کانون نام برد که می تواند در فکر و اندیشه و نگرش و نگاه اعضا تاثیرگذار باشد.
وی از برگزاری مرحله کشوری چهاردهمین جشنواره نمایش عروسکی در شهریور ماه امسال در اصفهان خبر داد و گفت: این مرحله از جشنواره ظرفیت پذیرش 10 تا 13 نمایش برتر را دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، چهاردهمین جشنواره نمایش عروسکی منطقه سه کشور از روز شنبه 25 تیرماه به مدت سه روز در شهرکرد در حال اجراست.
7360/671 شماره 139 ساعت 16:57 تمام
۰ نفر