۲۸ دی ۱۳۷۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6959941
T T
۰ نفر
کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی روسیه و تاجیکستان تشکیل شد # دوشنبه- خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/10/76 تاجیکستان و روسیه برای اجرای قراردادهاو توسعه روابط اقتصادی میان دو کشور یک کمیسیون مشترک تشکیل دادند .
یحیی عظیم اف / نخست وزیر تاجیکستان و / والری سیرف / معاون نخست وزیر روسیه سرپرستی نمایندگان کشورهایشان دراین کمیسیون را به عهده دارند .
شکیل این کمیسیون در بیانیه مشترک سفر هفته گذشته نخست وزیر روسیه به تاجیکستان که در نشریات این هفته تاجیکستان چاپ شده است اعلام شد.
وسیه و تاجیکستان در شش سال گذشته بیش از یکصد قرارداد همکاری در زمینه های مختلف امضا کرده اند که تنها پنج درصد ازاین قراردادهااجرا شده است .
مقامات تاجیکستان که از روسیه به عنوان شریک اصلی راهبردی خود یاد می کنند خواستار افزایش همکاریهای اقتصادی بین دو کشور هستند .
ین درحالی است که بعضی از رسانه های گروهی و مقامات روسیه نیز از سرمایه گذاری کشورهای غربی در بخش های مهم اقتصادی تاجیکستان ابراز نگرانی می کنند.
این مقامات می گویند در حالی که روسیه سالانه میلیاردها روبل برای مرزبانان خود که ار مرزهای تاجیکستان حفاطت می کنند هزینه می کند شرکتهای غربی با سرمایه گذاری در معادن طلا و دیگر بخش های اقتصادی تاجیکستان در پی منافع اقتصادی خود هستند .
۰ نفر