۲۵ بهمن ۱۳۷۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6939360
T T
۰ نفر
با حضور رئیس جمهوری بخش درون شهری آزادراه تهران-ساوه به بهره برداری رسید # تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/11/77 با حضور سید محمد خاتمی رئیس جمهوری روز یکشنبه بخش درون شهری آزاد راه تهران - ساوه به بهره برداری رسید .
بخش درون شهری آزاد راه تهران - ساوه 25 کیلومتر طول دارد که با افتتاح این بخش، آزاد راه تهران - ساوه به طول 5/112 کیلومتر به طور کامل به بهره برداری رسید .
ازاد راه تهران - ساوه با هزینه ای بالغ بر 170 میلیارد ریال در شش خط رفت و برگشت ساخته شده و برآورد آمار ترافیک آن 20 هزار وسیله نقلیه در روز است این آزاد راه از کمر بندی تهران واقع در شمال غرب یافت آباد آغاز و در شرق شهرستان ساوه خاتمه می یابد .
این آزاد راه قسمتی از آزاد راه سراسری تهران - ساوه - اراک - اندیمشک - اهواز و بندر امام خمینی است که ادامه مسیر آن از شهرستان ساوه به طرف جنوب در دست احداث می باشد.
احداث آزاد راه تهران - ساوه که یکی از طرحهای ملی کشور محسوب می شود با مشارکت بانکهای تجارت و ملت و وزارت راه و ترابری از اواخر سال 1370 آغاز شده بود .
در مراسم بهره برداری از بخش درون شهری ازاد راه تهران - ساوه وزیر راه ترابری ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، استاندار تهران و جمعی از مسئولان استان تهران حضور داشتند .
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد .
۰ نفر