۴ آذر ۱۳۷۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6933898
T T
۰ نفر
عربستان نمایشگاه اختصاصی در ایران برگزار می کند # ریاض، خبرگزاری جمهوری اسلامی 4/9/77 وزیر بازرگانی عربستان اعلام کرد:باتوجه به موفقیت ایران در نمایشگاه بازرگانی ریاض ، عربستان سعودی نمایشگاه مشابهی در ایران برگزار می کند.
اسامه بن فقیه در جریان دیدار از نمایشگاه اختصاصی ایران در ریاض در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : با توجه به روابط دوستانه عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران، هیات اتاق بازرگانی عربستان ظرف ماه اینده از ایران دیدار خواهد کرد و با توافق طرفین نمایشگاه اختصاصی عربستان بعد از ماه مبارک رمضان در تهران برگزار می شود.
وزیر بازرگانی عربستان ، نمایشگاه ایران را در سطح عالی توصیف کرد و انرا در جهت گسترش روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور دانست.
این مقام سعودی ابراز امیدوار کرد : با توجه به روند مناسبات دوستانه ایران و عربستان سعودی و نیز کیفیت و تنوع کالاهای ایرانی حجم مبادلات بازرگانی دو کشور افزایش یابد.
وی درعین حال خاطرنشان کرد، بازار عربستان از سیستم خاصی پیروی می کند اما چون کالاهای ایرانی مناسب بازار عربستان است ، انتظار می رود ایران با عرضه کالاهای جدید خود بتواند جایگاه مناسبی در بازار سعودی کسب کند.
/ 20 / 80 / 120 / 122 / 11 /
۰ نفر