۲۰ آبان ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 6909713
T T
۰ نفر
کارمندان دولت در آستارا سهمیه کالاهای اساسی خود را دریافت نکرده اند # آستارا ،خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/08/78 داخلی.اقتصادی .سهمیه کالاهای اساسی کارمندی اکثر کارمندان ادارات دولتی در شهرستان مرزی آستارا ، سهمیه کالاهای اساسی نیم سال اول سال 1378 خود را دریافت نکرده اند.
این در حالی است که بنابر اطلاعیه سازمان گسترش خدمات بازرگانی ، در شهریورماه امسال برای هر یک از کارمندان دولت وپرسنل نیروهای مسلح ،پنج کیلو گرم برنج ،چهار ونیم کیلوگرم روغن و پنج کیلو گرم قند وشکر در نظر گرفته شده که میان آنان توزیع شد.
شهرام قاریان یکی از کارمندان دولت در آستارا در این خصوص گفت :سهمیه در نظر گرفته شده برای کارمندان دولت، بسیار اندک و ناچیز است ولی آنان حتی این مقدار را نیز دریافت نکرده اند. رحمان اکبری کارمند دیگر گفت : زمانی که از طریق صدا وسیما و جراید اختصاص این سهمیه به کارمندان را خواندیم، ابراز خوشحالی کردیم .
وی افزود: در پی انتشار این خبر، به رغم تلاشها وپیگیریها، تاکنون موفق به دریافت این کالاها نشده ایم .
رییس اداره بازرگانی شهرستان آستارا نیز در این باره گفت :تاکنون ابلاغ شفاهی ویاکتبی در خصوص اختصاص ویا توزیع سهمیه کالاهای اساسی کارمندان ،به این اداره نرسیده است .
رمضان کامران پی به تعطیلی فروشگاه تعاونی کارکنان دولت در آستارا اشاره کرد و اظهار داشت : حتی اعضای این تعاونی نیز موفق نشده اند سهمیه خود را دریافت کنند.
به گفته وی ،این در حالی است که بسیاری از کارمندان دولت ،عضو اتحادیه تعاونی کارمندان دولت نیستند.
همچنین مدیر داخلی اداره کل بازرگانی استان گیلان در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت : سهمیه نیم سال اول کالاهای اساسی کارمندان دولت ،در شهریورماه از طریق تعاونیهای کارکنان دولت در سطح استان توزیع شد.
سید اشرف پورنصرانی در عین حال خاطرنشان کرد که حدود 12 هزار نفر از کارکنان دولت در استان گیلان ،عضو اتحادیه تعاونی کارکنان دولت نیستند و به طور طبیعی قادر به دریافت این سهمیه نخواهند بود.
وی افزود: در این ارتباط مکاتباتی با تهران در خصوص وضعیت این عده از کارمندان انجام گرفته که تاکنون پاسخی داده نشده است .
شهرستان 65 هزار نفری آستارا در شمال غرب استان گیلان ودر مرز جمهوری آذربایجان واقع است .
۰ نفر