۱۹ شهریور ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 6905593
T T
۰ نفر

شعبه بانک صادرات ایران در ازبکستان گشایش یافت

۱۹ شهریور ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 6905593
شعبه بانک صادرات ایران در ازبکستان گشایش یافت # تاشکند - خبرگزاری جمهوری اسلامی: 19/06/78 با حضور وزیر راه و ترابری جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهـر جمعه شعبه بانک صادرات ایران در تاشکند پایتخت ازبکستان گشایش یافت .
درمراسم گشایش بانک صادرات ایران درازبکستان، معاون وزیراقتصاد خارجی ازبکستان ، دیپلمات های مقیم تاشکند و جمع زیادی از ایرانیان مقیم این کشور حضور داشتند .
"محمود حجتی" وزیر راه و ترابری کشورمان طی سخنانی با تشریح سیاست های کلان کشور اظهار داشت : مقام های جمهوری اسلامی ایـــران ایجاد نهادهای زیر بنایی را در راستای برنامه توسعه همکاری های منطقه ای می دانند کــه گشایش بانک صادرات نیز از جمله این نهادهاست.
وی افزود: تاسیس بانک صادرات ایران که از معتبرترین بانک های کشور است، گام مثبتی در کاهش مشکلات بازرگانان و تجار دو کشور دوست ایران و ازبکستان محسوب می شود و امید است این بانک بتواند به خوبی نقش خود را ایفا کند .
" محسن پاک آیین" سفیرجمهوری اسلامی ایران درازبکستان نیز تاسیس شعبه این بانک را قدم بزرگی در راه توسعه همکاری های اقتصادی دوکشور وبیانگر روابط گرم ایران و ازبکستان دانست.
وی گشایش این بانک را زمینه ساز توسعه اقتصادی و رشد آن ذکرکرد واظهار امیدواری نمود، گشایش بانک صادرات در تاشکند موجب افـــزایش صادرات غیر نفتی به منطقه باشد.
بانک صادرات ایــران شعبه تاشکند تنها بانکی است که صد درصد با سرمایه ایرانی گشایش می یابد./12/20/30/ 230
۰ نفر