۱۷ شهریور ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 6905419
T T
۰ نفر
نشست اسیایی تجارت الکترونیک در کره جنوبی برگزار شد # سئول ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/6/78 هفدهمین نشست اسیایی تجارت الکترونیک " آ ف آ سی تی " روز چهارشنبه به ریاست ، جمهوری اسلامی ایران در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار شد.
دراین نشست که دکتر" محمد نهاوندیان " معاون وزیر بازرگانی ریاست ان را بر عهده داشت ، اساسنامه" شورای اسیایی برای تسهیل روشها ومقررات در امور بازرگانی ، اداری و حمل و نقل " (آ ف آ سی تی )مورد بررسی قرار گرفت.
تشکیلات جدید علاوه بر آسیا، منطقه اقیانوسیه را نیز در بر می گیرد که با توجه به فن آوری نوین ، زمینه عضویت کشورها گسترش خواهد یافت.
یک عضو هیات ایران امروز به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت ، برای پرداختن به موضوعهای نوین در این حیطه ، ایجاد گروههای کاری پیش بینی شده است.
دراین نشست که نمایندگانی از 14 کشور اسیا و اقیانوسیه شرکت داشتند ، اساسنامه جدید شورا که شامل تصمیم های اتخاذ شده در اجلاس سال گذشته تهران مبنی بر تجدید دوباره سازمان است نیز به تصویب رسید.
مهندس سید علیرضا چراغی دبیر کمیته ملی " ایفاکت " ایران نیز در نشست روز چهارشنبه به عنوان معاون گروه کاری " خرید " برگزیده شد.
ایران در گزارشی که در چارچوب پیشرفت کار کشورها به این اجلاس ارائه کرد از پایان مطالعات و اغاز مرحله اجرایی طرح جامع اطلاع رسانی بازرگانی کشور خبر داد.
نشست اتی اسیایی تجارت الکترونیک " آ ف آ سی تی " قرار است در تایوان برگزار شود.
۰ نفر