۲۰ خرداد ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 6899546
T T
۰ نفر
معاون وزیر بازرگانی مصر : هیچ مانع عمده ای بر سر راه توسعه روابط اقتصادی ایران و مصر وجود ندارد # تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/03/78 معاون وزیر بازرگانی مصر که در راس یک هیات اقتصادی به کشورمان سفر کرده است ، روز پنجشنبه در دیدار با رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت : هیچ مانع عمده ای بر سر راه توسعه روابط اقتصادی ایران و مصر وجود ندارد .
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران "محمد سعید صالح" دراین دیدار افزود : این سفر تاییدی براین واقعیت است که ملت و مقام های دولت مصر علاقمند به از سرگیری روابط و گسترش همکارهای اقتصادی و بازرگانی با جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی با تشریح نتایج دیدارش با رییس مرکز توسعه صادرات ایران و توافق های بعمل آمده در خصوص شرکت متقابل ایران و مصر در نمایشگاه های تهران و قاهره متذکر شد : مصر مایل است به طور گسترده ای در این نمایشگاه شرکت کرده و همه گونه امکانات برای برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در قاهره نیز فراهم کند .
در این دیدار مهندس علینقی خاموشی رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به سفر سال گذشته هیات اقتصادی ایرانی به مصر گفت :باید سوء تفاهمات گذشته را کنار گذاشته و باتوجه به مشترکات در جهت گسترش همکاریها به ویژه دربخش خصوصی تلاش کنیم. 20 / / 169/ 13
۰ نفر