۸ دی ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6887089
T T
۰ نفر

پوتین از نظام بانکی روسیه انتقاد کرد

۸ دی ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6887089
پوتین از نظام بانکی روسیه انتقاد کرد # مسکو ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/10/79 ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه باانتقاد ازعملکرد نظام بانکداری این کشور خواستار اصلاح سیستم بانکی روسیه شد .
وی امروز پنجشنبه در شهر ولادیمیر و در جمع استانداران حوزه فدرالی مرکزی روسیه بر لزوم اصلاح نظام بانکداری این کشور تاکید کرد .
پوتین گفت: در شرایط موجود واوضاعی که نظام بانکی دارد،من نمی توانم ادعاکنم که که بانک ها خوب ومناسب کار می کنند و یا بانک مرکزی تلاش خود را برای توسعه نظام بانکی به عمل اورده اند.
پوتین همچنین در سخنان خود به این نکته اشاره کرد که بادیدگاه های برخی استانداران که معتقدند نظام بانکی بایداعتبارات بیشتری را در اختیار استان ها ومناطق قرار دهد، موافق نیست.
وی گفت: هیچ مدیر بانک عاقلی سرمایه خود را در جایی که امیدی به بازگشت ان قطعی نباشد، خرج نمی کند .
وی بر اقتصادی و سودمند بودن طرحهایی که از سوی استان ها و مناطق ارائه می شود تاکید کرد وگفت: غیر ممکن است بانک ها در مورد طرحی سرمایه گذاری کنند ویا به طرحی وام دهند که امیدی به بازگشت سرمایه درآن وجود ندارد .
پوتین همچنین در مورد تصمیم های غیر منطقی برای حل مسائل اجتماعی و اقتصادی هشدار داد و گفت: اگر روش های مناسبی را برای حل مسائل اجتماعی و نیز رشد اقتصادی برنگزینیم ، مجبور به پرداخت تاوان زیادی خواهیم شد .
۰ نفر