۲۳ آذر ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6886077
T T
۰ نفر
نمایشگاه استان گلستان ، در عشق آباد دایر می شود # عشق آباد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/09/79 نمایشگاه بزرک استان گلستان ، هفته آینده در عشق آباد ، با شرکت حدود 50 شرکت و کارخانه و تعاونی های تولیدی استان گلستان برگزار می شود.
"فرهاد کفایی" مجری این نمایشگاه روز چهارشنبه با اعلام این مطلب ، افزود : تعدادی از شرکت ها و کارخانه های دیگر استانهای کشور نیز، تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.
وی گفت : در این نمایشگاه ، انواع تجهیزات ساختمانی، آبیاری و حرارتی، فرش و موکت ، صنایع چوب و پارچه، مواد غذایی، چینی آلات و ماشین آلات کشاورزی به نمایش گذاشته می شود.
وی افزود : این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان در 1100 متر مربع فضا دایر خواهد شد.
پیش از این ، یک نمایشگاه تولید کالای ایرانی زیر نظر شرکت تعاونی بین المللی صادرات و واردات خراسان ( پیام فردوس ) در مجتمع تجاری و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد دایر شده است .
نمایشگاه مزبورکه هم اکنون نیز دایر است ، شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی، ساختمانی، مواد غذایی و مصرفی، تاسیسات و ارائه خدمات فنی ، با بازاریابی مناسب ، کالاها و خدمات خود را به صورت عمده و عرضه مستقیم کارخانه ، به مشتریان ارائه می کنند.
"مصطفی ساکت" مدیر این نمایشگاه گفت، در نظر دارد که با تبدیل این نمایشگاه به نمایشگاه دائمی ، کالاهای ایرانی را به صورت عمده و به قیمت کارخانه ، در عشق آباد به مشتریان عرضه کند.
/425/034/05 / 3 -ش /
۰ نفر