۲۷ مهر ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6881049
T T
۰ نفر
برای بررسی و کاهش پیامدهای خشکسالی در سیستان وبلوچستان یک کمیته ویژه تشکیل می شود # زاهدان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/07/79 داخلی. اقتصادی. خشکسالی استاندار سیستان وبلوچستان گفت که برای بررسی و نظارت بر اجرای طرحهای کاهش پیامدهای خشکسالی در این استان ، یک کمیته ویژه با شرکت دستگاههای مختلف اجرایی تشکیل می شود.
مهندس " سیدمحمود حسینی " درنشست روز چهارشنبه شورای برنامه ریزی استان که در زاهدان تشکیل شد، افزود: این کمیته در پی دیدار روز چهارشنبه گذشته مجمع نمایندگان مجلس و جمعی از مسوولان استان سیستان و بلوچستان با رئیس جمهور و تاکید وی بر حل مشکلات این استان تشکیل می شود.
وی افزود: در این نشست ریاست جمهوری بر لزوم توجه به مناطق محروم تاکید کرد و از نمایندگان مجلس و مسوولان و معتمدین خواست با توجه به اطلاعات و ارتباطاتی که با مردم دارند با همکاری مردم و تعیین الویت ها و رفع مشکلات و استفاده از استعداد تلاش کنند.
وی ادامه داد: امسال از محل تبصره سه قانون بودجه بیش از 280 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرحهای مختلف اشتغالزایی دراستان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است .
وی گفت: این اعتبار در سه بخش کشاورزی ، صنعت و معدن و خدمات هزینه خواهد شد.
وی آخرین برآورد خسارات ناشی از خشکسالی امسال را در این استان دو هزار و 840 میلیارد ریال ذکر کرد.
تاکنون 48 میلیارد ریال اعتبارویژه خشکسالی به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته و در این راستا 31 طرح عمرانی در دست اجراست.
ع- ر 110/ 26/ 01
۰ نفر