۲۴ مرداد ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6875416
T T
۰ نفر
مسافران از نبود برخی پروازها به نقاط مختلف کشور از مبدا قشم گله مندند # قشم ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/5/79 داخلی. اقتصادی. مناطق آزاد.
برخی از مسافران در قشم از نبود برخی پروازهای داخلی از مبدا این جزیره به نقاط مختلف کشور گله مندند و خواستار توجه مسوولان به این مشکل هستند.
این عده درگفت و با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نبود پروازهای داخلی از فرودگاه بین المللی قشم به شهرهای بزرک کشور مشکلاتی را برای رفت و آمد مسافران به این جزیره بوجود آورده است.
یکی از مسافران گفت: به رغم وجود فرودگاه بین المللی در قشم، مسافران بایستی برای عزیمت به این جزیره از طریق بندرعباس و بوسیله لنج و کشتی سفر کنند که هزینه های آنان بیشتر می شود.
مهدی معبودی که از شهر اصفهان به قشم سفر کرده است افزود: برای کسانی که در این مسیر ناچارند بطور دائم سفر کنند این مساله مشکل آفرین شده است.
اعظم مشتاقی یکی دیگر از مسافران گفت: هر چه تسهیلات رفت و آمد بویژه پروازهای هواپیمایی به قشم بیشتر شود استقبال مردم برای سفر به این جزیره بیشتر می شود.
وی افزود:دست اندرکاران قشم با برقراری این پرواز هابه مراکزاستانها این امکان را فراهم کنند تا هزینه های رفت آمد مردم کمتر شود.
یک گردشگر گفت: جزیره قشم دارای مناظر طبیعی دیدنی از جمله جنگل حرا و آثار تاریخی قلعه پرتغالیها و غارهای خربس (kharbes)است و مشتاقان زیادی برای دیدن این مجموعه دارد.
حسین نوری افزود: هرچه تسهیلات برای مسافرت گردشگران زیاد تر باشد شمار آنان به قشم بیشتر می شود.
وی گفت: بسیاری از مسافران علاقه دارند از وسایل نقلیه راحتری برای سفر به قشم استفاده کنند که بهترین وسیله هواپیماست.
رییس فرودگاه بین المللی قشم ، علت نبود پرواز ازقشم به برخی ازنقاط کشور را کمبود مسافر ذکر کرد.
محمد مهدی صفاریانی افزود: درگذشته پرواز هواپیما ازقشم به اصفهان دایر بود ولی بدلیل عدم استقبال، این پرواز لغو شد.
وی گفت: هم اینک پروازهای داخلی ازقشم به مقصد بندرعباس ، بندرلنگه، کرمانشاه و تهران انجام می شود.
صفاریانی افزود: در صورتی که هر شرکت هواپیمایی تمایل به برقراری پرواز از قشم به نقاط مختلف کشور داشته باشد، آمادگی همکاری داریم.
وی گرانی نرخ بلیت را به عنوان یکی از عوامل کمبود مسافر درپروازهای داخلی عنوان کرد.
روزانه 400 مسافر از طریق هواپیما و سه هزار نفر بوسیله کشتی از منطقه آزاد قشم به نقاط کشور و بالعکس جابجا می شوند.
۰ نفر