۲۸ تیر ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6873295
T T
۰ نفر
16 میلیارد ریال برای طرحهای پیشگیری ازحوادث در هرمزگان اختصاص یافت # بندرعباس خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/4/79 داخلی.اجتماعی.اقتصادی.
رییس ستاد حوادث غیرمترقبه استانداری هرمزگان گفت که 16 میلیارد و 983 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرحهای پیشگیری از حوادث و خشکسالی در استان اختصاص یافت.
مهناز امامدادی دوشنبه شب در نشست ستاد خشکسالی استان هرمزگان افزود:- این اعتبار برای اجرا و تکمیل 64 طرح در زمینه های آبخیزداری، آبخوانداری آبرسانی به روستاها و رفع کمبود آب استان هزینه می شود.
رییس ستاد حوادث غیر مترقبه استانداری هرمزگان افزود: چهار میلیارد و 83 میلیون ریال از اعتبار مذکور برای اجرای طرحهای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه هزینه می شود.
امامدادی گفت: این اعتبار صرف ساخت دیوارساحلی جاسک، دفع آبهای سطحی میناب و رودان، ایجاد ابنیه فنی در محور میناب به جاسک، کنترل سیلاب و تکمیل خانه های بهداشت روستایی خواهد شد.
استاندار هرمزگان نیز در این نشست گفت: علاوه بر اعتبارات استانی برای جبران خسارات خشکسالی ، 72 میلیارد ریال اعتبار ویژه برای طرحهای پیشگیری از حوادث و خشکسالی ، امسال به استان هرمزگان اختصاص می یابد.
فتح الله معین افزود:این اعتبارات شامل 12میلیارد ریال بصورت کمک بلاعوض و 60 میلیارد ریال تسهیلات بانکی یارانه ای پیش بینی شده است.
۰ نفر