۹ خرداد ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6869360
T T
۰ نفر
قطع و نوسان مکرر برق در بندرعباس، باعث نارضایتی شهروندان شده است # بندرعباس ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 9/3/79 داخلی. اقتصادی. نیرو. برق.
قطع و نوسان مکرر برق در چند روز اخیر در شهر بندرعباس باعث نارضایتی شهروندان شده است.
برخی شهروندان بندرعباسی می گویند: نوسان و قطع برق در گرمای طاقت فرسا و شرجی منطقه، مردم را کلافه کرده است.
رضا منصوریان کارمند می گوید: قطع برق برخی محله ها در ساعات تشدید گرما به ویژه بعدازظهرها و نیمه شب ها انجام می شود که این اقدام مشکلاتی برای خانواده ها بوجود می آورد.
علی حیدری یکی دیگر از شهروندان گفت: قطع برق در روزهای اخیر در برخی مواقع چند ساعت بطول می انجامد که مسوولان ذیربط باید برای این مشکل همیشگی هرمزگان، چاره ای بیندیشند.
مرضیه حاجی پور یک خانم خانه دار گفت: برق منطقه ما واقع در کمربندی بندرعباس ازروز گذشته حدود 16 ساعت قطع بود و مشکلاتی برای مردم این منطقه بوجود آورد.
قطع برق در منطقه علاوه بر وارد آوردن خسارت به وسایل برقی و لوازم خنک کننده، باعث اختلال در فعالیت دستگاههای اجرایی می شود.
بسیاری از شهروندان بندرعباسی می گویند: قطع برق باعث شده تا به وسایل برقی اکثر خانواده ها خسارات جبران ناپذیر ی وارد و آنان متحمل هزینه های زیادی شوند.
این عده با توجه به گرمای طاقت فرسای منطقه خواستار توجه مسوولان وزارت نیرو به رفع مشکل قطع و نوسان برق در بندرعباس شدند.
خبرنگار ما در چند مورد در تماس با شرکت برق منطقه ای هرمزگان و توزیع برق موفق به کسب اطلاع در خصوص دلایل قطع برق در شهرستان بندرعباس نشد.
دایره عملیات برق بندرعباس علت قطع برق صبح امروز دوشنبه در برخی نقاط مرکزی شهر بندرعباس را انجام سرویس پستهای 63 کیلوولت اعلام کرد.
۰ نفر