۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۴، ۰:۰۱
کد خبر: 6675287
T T
۰ نفر
هزاران نفر از کارگران به مناسب روز کارگر در غرب تهران راهپیمایی کردند # تهران بزرک، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/02/84 داخلی.اجتماعی.کارگران. هزاران نفر از کارگران به مناسبت 11 اردیبهشت روز جهانی کارو کارگر، مسیر خیابان ارج تا ورزشگاه 12 هزارنفری آزادی تهران را راهپیمایی کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا مرکز استان تهران، اقشار مختلف جامعه کارگری که از استان های مختلفی همچون آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان، قزوین، اصفهان، شیراز خود را به تهران رسانده بودند در این راهپیمایی خواهان رسیدگی به وضعیت معیشتی خود شدند. بنابراین گزارش، اعضای نهادهای مختلف کارگری همچون، خانه کارگر ایران، کمیته کارگران قراردادی، انجمن صنفی کارگران با حضوری گسترده در مسیر راهپیمایی و با دردست داشتن پلاکاردها و پارچه نویس هایی به مناسبت روز کار و کارگر، خواستار توجه به مطالبات به حق قشر زحمتکش کارگر شدند. در این راهپیمایی شمار زیادی از دانشجویان و دانش آموزان نیز با در دست داشتن پارچه نویس هایی همچون" مجلس شورای اسلامی باید اساس امنیت شغلی و معیشت کارگران را فراهم سازد" و " مجلس قانونگذار، حامی سرمایه دار" و "حکومت عدل علی، این همه بی عدالتی" خواهان واقعی شدن دستمزد کارگران شدند.
راهپیمایان پس از پیمودن مسیرهای راهپیمایی برای شرکت در کنگره سراسری روز کار و کارگر، وارد ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی شدند. تهرام/پ/2806/682
۰ نفر