۸ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6536505
T T
۰ نفر
هاب پستی پیام اوایل سال 1390 به بهره برداری می رسد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/08 اقتصاد.ارتباطات.پست تهران- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به شرایط موجود و فراهم شدن آمادگی لازم، امیدواریم بهره برداری از هاب ( قطب ) پستی پیام از اوایل سال آینده آغاز شود.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا تقی پور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت پیش بینی شده، هاب پستی پیام می تواند علاوه بر نیازهای کشور، درخواست های منطقه ای را نیز در این حوزه پاسخگو باشد.
وی افزود: هم اکنون مذاکرات لازم میان مسوولان منطقه پیام و شرکت پست به منظور مشخص شدن شرایط بهره برداری و همکاری در حال انجام است که امیدواریم تا پایان ماه جاری نهایی شود.
وی با بیان این مطلب که هاب پستی پیام به عنوان هاب اصلی کشور خواهد بود، تصریح کرد: این هاب به عنوان یک هاب بین المللی ، برنامه ریزی و احداث شده است.
تقی پور با اشاره به شرایط ویژه مجموعه پیام تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی پیام به دلیل نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در استان البرز می تواند به یک قطب و محور توسعه برای استان تبدیل شود.
وی ادامه داد: با اجرای طرحهای تجاری موجود در این منطقه، ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد می شود که امکان بهره برداری از قابلیت های بالفعل این منطقه را فراهم می کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب که این مجموعه یک سرمایه برای دولت محسوب می شود، گفت: با توجه به همت، نشاط و شادابی موجود میان مدیران و کارکنان این مجموعه، شاهد دگرگونی آن در چند سال آینده خواهیم بود.
افتتاح پست برق پیام و آغاز به کار طرح احداث مولد تولید همزمان برق، حرارت البرز و فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پیام از جمله پروژه هایی بود که روز گذشته و همزمان با سفر هیات دولت به استان البرز، بهره برداری و یا کار اجرایی آن ها آغاز شد.
اقتصام ** 1579 1561** شماره 029 ساعت 13:08 تمام
۰ نفر