۱ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6127862
T T
۰ نفر
قدردانی شورای شهر تهران از سه شهردار برتر مناطق پایتخت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/01 اجتماعی.شهری.شورای شهر تهران-در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران و پس از ارائه گزارش پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری، اعضای شورای شهر از سه شهردار برتر مناطق تهران قدردانی کردند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، این قدردانی در غیاب مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت و شهرداران مناطق 15، پنج و 22 به عنوان شهرداران برتر از نگاه اعضای شورای شهر در سال 88 معرفی شدند.
رسول خادم رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ، با بیان اینکه در انتخاب این شهرداران ، شاخص های مختلفی در نظر گرفته شده است گفت: این انتخاب در حالی صورت گرفت که در مراسم معرفی شهرداران برتر مناطق که از سوی شهرداری برگزار شد، شهرداران مناطق 1 و 2 ، به دلیل درآمد زایی به عنوان شهردار برتر معرفی شدند.
وی افزود: در معیارهای شورای شهر تهران، تمامی شاخص ها برای انتخاب شهردار برتر رعایت شده و به همین دلیل شهردار منتخب شورا با شهردار منتخب شهرداری تفاوت دارد.
خسرو دانشجو سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز با انتقاد از نگاه درامدزایی به کارآیی مدیران شهرداری ، خواستار توجه به عملکرد میدانی شهرداران در انتخاب شهردار برتر شد.
وی گفت: درست است که شهردار انتخابی از سوی شورای شهر با شهردار انتخاب شهرداری تهران متفاوت است، اما امیدواریم این تفاوت منجر به برکناری شهرداران منتخب شورا در روزهای آینده نشود.
پس از این اظهارات، حسن بیادی نایب رییس شورای شهر تهران و عباس شیبانی، رییس سنی این شورا با اهدای لوح و هدایایی از شهرداران مناطق 15، پنج و 22 قدردانی کردند.
اجتمام 9100/** شماره 056 ساعت 16:50 تمام
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه