مشی شهرداری تهران تعامل اثربخش با اعضای شورا، حاکمیت قانون و احترام متقابل است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون برنامه ریزی، توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: مشی شهرداری تعامل اثربخش با اعضای شورا، حاکمیت قانون و احترام متقابل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید باقری روز سه‌شنبه در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تصورم به هیچ وجه این نبود که بیانیه سیاسی خوانده شود، افزود: شهرداران مناطق در ساختار سازمانی شهرداری با انجام ماموریت‌های متنوع و متعدد یکی از ارکان استراتژیک هستند، در سال جاری با توجه به بودجه انبساطی مصوب شورا کارهای زیادی به شهرداران سپرده شده است.

وی اظهار کرد: مسایل زیادی به شهرداران واگذار شده و انتظار می‌رود از شهرداران مناطق به عنوان یک رکن مهم حمایت کنیم و البته باید نظارت نیز وجود داشته باشد.

باقری در توضیح به واکنش عضو شورا در حضور به یک منطقه شهرداری تهران گفت: پیش از این، دیگر اعضای شورا در منطقه حضور یافته‌اند، حضور اعضا در منطقه مورد نظر با هماهنگی صورت گرفته است البته شهردار منطقه حضور نداشته و عدم هماهنگی باعث یک سوء تفاهم شده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه شهردار منطقه از یک هفته قبل گفته در محل کار نیست و درخواست کرده روز جلسه تغییر کند، تاکید کرد: در شهرداری تهران مشی خود را در تعامل اثربخش با اعضای شورا، حاکمیت قانون و احترام متقابل گذاشته‌ایم.

باقری با بیان اینکه اعضای شورا در مناطق جز احترام چیزی ندیده‌اند، یادآور شد: یک مورد استثنا قاعده نیست البته این میزان احترام که گذاشته می‌شود، وظیفه است ضمن اینکه شهرداران در مورد اقدامات نظارتی شورا توجیه شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha