۲۰ اسفند ۱۳۷۳، ۰:۰۱
کد خبر: 5892162
T T
۰ نفر
رژیم صهیونیستی شب گذشته بخش وسیعی ازجنوب لبنان را گلوله باران کرد # جنوب لبنان - ایرنا20/12/73 برابر با11 مارس 1995 توپخانه رژیم صهیونیستی جمعه شب بخش وسیعی از مناطق ازاد شده جنوب لبنان را گلوله باران کرد.
در جریان این حملات توپخانه ای که تا ساعات اولیه بامداد روز شنبه ادامه داشت روستاهای مشغره، عین التینه، میدون، حیبیب ، ابو راشد در بخش شرقی جنوب لبنان مورد اصابت گلوله های سنگین 155 میلی متری قرارگرفت .
بر اثر این گلوله باران هاخسارت های سنگینی به اهالی این منطقه وارد امد.
جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز جمعه شب در اسمان جنوب لبنان به پروازهای شناسائی و مانورهای نظامی دست زدند که با اتش پدافند مقاومت و ارتش لبنان روبرو شدند.
رزمندگان مقاومت اسلامی برای خاموش کردن اتش دشمن جمعه شب به محل تجمع نیروهای رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی تومات نیحامشرف بر بخش شرقی جنوب لبنان حمله کردند و تلفات و خسارت های سنگینی به اشغالگران وارد اوردند.
هم چنین جنبش امل اعلام کرد نیروهای این جنبش جمعه شب به دو پایگاه رژیم صهیونیستی در اطراف روستاهای علمان و شومریه حمله کردند.
حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان در روزهای اخیر با اغاز سفر وارن کریستوفر وزیر خارجه امریکا به منطقه شدت گرفته است .طی این مدت دو تن از غیر نظامیان کشته و هجده تن دیگر زخمی شده اند.
۰ نفر