۲۶ مهر ۱۳۷۳، ۰:۰۱
کد خبر: 5879889
T T
۰ نفر
رئیس جنبش امل :عرفات نمی تواند از ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی جلو گیری کند # بعلبک - ایرنا26/7/73 برابر با18 اکتبر 1994 حسین موسوی رئیس جنبش امل اسلامی دیروز دوشنبه گفت ادامه عملیات مبارزه با رژیم اشغالگر قدس بیانگر ان است که مردم فلسطین هرگزتسلیم اشغالگران صهیونیست نمی شوند و عرفات و امثال وی نیز نخواهندتوانست از ادامه مبارزه انان جلوگیری کنند.
وی در جلسه هفتگی قرائت قران در شهر بعلبک در شرق لبنان با تقدیر از عملیات جهادگرانه مبارزان فلسطینی درسرزمین های اشغالی افزود گامهای خیانت بار حکام عرب از سادات گرفته تا عرفات برای امت اسلامی الزام اور نیست 0 موسوی از همه کشورهای عربی و اسلامی خواست از مقاومت اسلامی در جنوب لبنان و انتفاصه در فلسطین پشتیبانی همه جانبه به عمل اورند.
شیخ /صبحی طفیلی /دبیرکل پیشین حزب ا00 لبنان نیز از سیاست یاسر عرفات در همکاری همه جانبه با رژیم صهیونیستی بر صد مبارزان فلسطینی به شدت انتقاد کرد0 وی امروزدر شهر بعلبک تصریح کرد تصمیم اخیر یاسر عرفات مبنی بر جمع اوری جنک افزار مردم در غزه و اریحا در حالی که صهیونیست های مسلح ازادانه در این مناطق رفت و امد می کنند جزئی از تبانی عرفات با صهیونیست ها بر صد مبارزان فلسطینی است .
دبیر کل پیشین حزب ا... از مبارزان فلسطینی خواست تا با تشدید مبارزات خود در سرزمین های اشغالی به صهیونیستها وعرفات اجازه ندهند که بر صد انها توطئه کنند.
۰ نفر