۹ آذر ۱۳۷۴، ۰:۰۱
کد خبر: 5850910
T T
۰ نفر
حزب ا... لبنان :موشکباران شهرک های صهیونیست نشین پیامی به اسراییل است # بیروت - ایرنا 9/9/74 برابر با 30 نوامبر 1995 روزنامه عرب زبان الحیات به نقل از " حسین الخلیل" معاون سیاسی دبیرکل حزب ا00 لبنان امروز(پنجشنبه ) نوشت :از سرگیری حمله های موشکی حزب ا... به شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی پیامی به اسراییل برای رعایت توافقنامه ژوئن 1993( خرداد 1372 ) است .
بر پایه توافقنامه ژوئن 1993 ، رژیم صهیونیستی متعهد شده بودتجاوز به جنوب لبنان را متوقف کند و در مقابل حزب ا...نیز از حمله موشکی به شهرک های صهیونیست نشین خودداری کند.
به نوشته روزنامه الحیات چاپ بیروت و لندن ،الخلیل در گفتگو بااین روزنامه با اشاره بشدت یافتن تجاوزهای رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر افزود: ازسرگیری موشکباران شمال فلسطین واکنشی به تجاوزهای رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع جنوب لبنان است که پس از ترور اسحاق رابین نخست وزیر این رژیم شدت گرفته است .
این مقام حزب ا...با محکوم کردن سیاست استکباری آمریکا و پشتیبانی این کشور از تجاوزهای رژیم صهیونیستی در لبنان گفت :برخلاف ادعای آمریکا مبنی بر تلاش در برقراری صلح در خاورمیانه،این کشور شریک و همدست اسراییل در جنایاتی است که روزانه در جنوب لبنان علیه غیر نظامیان بی دفاع مرتکب می شود.
۰ نفر