۱۳ مرداد ۱۳۷۵، ۰:۰۱
کد خبر: 5803638
T T
۰ نفر
رهبر انقلاب اسلامی : استکبار درصدد جداکردن ملت های مسلمان از ملت ایران است # تهران - ایرنا 13 مرداد 1375 برابر با سوم آگوست 1996 حضرت ایت الله سید " علی خامنه ای " رهبر انقلاب اسلامی ، جداکردن ملت های مسلمان از ملت ایران را یکی از هدف های مشخص و تعریف شده استکبار برشمردند .
ایشان در دیدار مسوولان نظام اسلامی ، نمایندگان سیاسی کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی در خجسته سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفرصادق فرمودند :از روزی که قدرت های استکباری به ناتوانی خود در از بین بردن نظام اسلامی در ایران پی بردند و دریافتند که قادربه ریشه کن کردن نهضت و حرکت اسلامی درایران نیستند. تلاش خود را بر جداسازی ملت های دیگر بویژه ملت های مسلمان از ملت ایران متمرکز کردند و متاسفانه در سطح سیاسی برخی از دولت هافریب خوردند و در دامی که برایشان گسترده شده بود، افتادند.
رهبر انقلاب اسلامی ، نظام جمهوری اسلامی ایران رانشان دهنده تحقق اسلام در سطح زندگی یک کشور دانستند و فرمودند: از هنگام تحقق پیشنهاد سیاسی اسلام در ایران و استقرار نظام جمهوری اسلامی در این کشور ،خصومت قدرت های ستمگر و مستکبر با اسلام و ارزش های اسلامی مضاعف شد و این دشمنی انها درپی مطرح شدن شعار احیای مجدد اسلام در جوامع اسلامی فزونی بیشتری یافت.
ایشان تاکید کردند در سالروز ولادت بزرک نبی مکرم اسلام ، ملت های مسلمان باید با بهره گرفتن از این چشمه جوشان رحمت و حفظ هوشیاری خود، فتنه انگیزی های استکبار را علیه این حقیقت روشن و درخشان بی ثمر کنند.
آیت اله خامنه ای با اشاره به این که در عصر حاضر بشر نیازمند معنویت ، توحید، برادری و معارف روشن و دلپذیراسلامی است گفتند براساس همین نیاز است که دعوت اسلامی در جهان طرفداران زیادی پیداکرده است .
ایشان برخورد خشن و خصمانه استکبار جهانی و دستگاه های تبلیغی وابسته به ان با اسلام را به دلیل پرجاذبه بودن و فراگیر بودن این پیام الهی دانستند .
ادامه دارد
۰ نفر