۳۰ خرداد ۱۳۷۵، ۰:۰۱
کد خبر: 5799133
T T
۰ نفر

رییس جمهوری قزاقستان به سوئیس می رود

۳۰ خرداد ۱۳۷۵، ۰:۰۱
کد خبر: 5799133
رییس جمهوری قزاقستان به سوئیس می رود # الماتی- ایرنا 30 خرداد 1375 برابر با 19 ژوئن 1996 "نورسلطان نظربایف " رییس جمهوری قزاقستان روز پنجشنبه برای جلب نظر بزرگترین سرمایه گذاران دنیا برای سرمایه گذاری در این کشور به اجلاس مجمع بین المللی "کرانس مونتانا" در سوئس می رود .
این مجمع که در سال 1989 تشکیل شد، همه ساله در نشستی از شخصیت های برجسته سیاسی و اقتصادی ،اعضای دولتها،نهادهای سرمایه گذاری بین المللی و کارشناسان به بررسی مسایل و موضوعات عمده اقتصادی جهان می پردازد .
" قازتاک " خبرگزاری قزاقستان روز چهارشنبه به نقل از دفتر رییس جمهوری این کشور اعلام کرد: که در نشست امسال مجمع بین المللی کرانس مونتانا یک روز به قزاقستان اختصاص یافته است و رییس جمهوری این کشور در مجمع درباره روند اصلاحات اقتصادی در قزاقستان سخنرانی می کند و سعی خواهد کرد تا نظرسرمایه گذاران بزرک جهان را به سرمایه گذاری دراین کشور جلب کند .
برای شرکت در اجلاس امسال مجمع بین المللی کرانس مونتانا تاکنون ازهشت رییس جمهوری،شش نخست وزیر و وزرای 25 کشور جهان و نمایندگانی از نهادهای جهانی مانند سازمان ملل و اتحادیه اروپا دعوت شده است .
(41)
۰ نفر