۹ مرداد ۱۳۷۶، ۰:۰۱
کد خبر: 5761365
T T
۰ نفر

سربازان اسراییلی ،بیت المقدس را محاصره کردند

۹ مرداد ۱۳۷۶، ۰:۰۱
کد خبر: 5761365
سربازان اسراییلی ،بیت المقدس را محاصره کردند # دمشق - ایرنا نهم مرداد ماه 1376 برابر با 31 جولای 1997 هزاران تن از نظامیان و نیروهای امنیتی اسراییل ، بیت المقدس و راه های منتهی به این شهر را به محاصره درآوردند.
رادیو "صوت القدس" وابسته به "جبهه خلق برای آزادی فلسطین"، روز پنجشنبه به نقل از خبرنگاران خود در بیت المقدس اعلام کرد: بعد از انفجار روز چهارشنبه در بازار بیت المقدس ، حالت فوق العاده در داخل شهر برقرار شده است.
این رادیو افزود: صهیونیست ها با محاصره همه جانبه نظامی و اقتصادی ، نوارغزه و کرانه باختری را نیز در شرایط بسیار دشواری قرار داده اند.
رادیو صوت القدس گفت :از روز گذشته تاکنون ورود وسایط نقلیه، به ویژه کامیون های حامل مواد غذائی به نوارغزه و کرانه باختری ممنوع شده است.
این رادیو وضعیت فلسطینیان در مناطق یادشده را بسیار اسف بار توصیف کرد.
رادیو اسراییل ، چهارشنبه شب اعلام کرد:مقام های اسراییل اجازه داده اند نیروهای امنیتی و نظامی اسراییل به تمام مناطق تحت کنترل حکومت عرفات نفود کنند.
این رادیو افزود: برخی از سران پلیس عرفات نیز توسط نیروهای امنیتی اسراییل بازداشت شده اند.
رادیو اسراییل ،امروز نیز ، به نقل از "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسراییل اعلام کرد: حکومت عرفات باید هرچه زودتر نسبت به نابودی گروه های فلسطینی بویژه "حماس" و "جهاد اسلامی" اقدام کند.
*م.ف *
۰ نفر