۲۷ اردیبهشت ۱۳۷۶، ۰:۰۱
کد خبر: 5752911
T T
۰ نفر
تیم های والیبال پیکان تهران و سامونک کره جنوب حریفان خود را شکست دادند # بیروت - ایرنا 27 اردیبهشت 76 برابر با 17 می 1997 نهمین دوره مسابقه های والیبال قهرمانی باشگاههای آسیا شامگاه پنجشنبه در سالن نادی غدیر بیروت دنبال شد و تیم های پیکان ایران و سامسونک کره جنوبی مقابل حریفان به پیروزی دست یافتند.
خبرنگار ایرنا گزارش داد ، با گذشت چهار روز از برگزاری این رقابتها، تیم سامسونک کره جنوبی ، از سه دیدار خود صاحب 6 امتیاز است و امید اول کسب عنوان قهرمانی این پیکارها محسوب می شود.
برای کسب عنوان دومی ، رقابت بین سه تیم پیکان ایران ، الهلال عربستان و نیپون استیل ژاپن که هریک از سه بازی یک شکست در کارنامه خود دارند ، می باشد.
تیم پیکان پس از شکست مقابل سامسونک کره جنوبی و برتری برابر بشریه لبنان در سومین دیدار خود به مصاف تیم غزیر نماینده دوم لبنان در این رقابت ها رفت و در سه گیم متوالی و با نتایج 15 بر 3 ، 15 بر1 و 15 بر 2 حریف خود را مغلوب کرد و امتیازهای خود را بسان تیم های نیپون استیل ژاپن و الهلال عربستان به 5 رساند .
تیم پیکان ایران در چهارمین دیدار خود روز شنبه به مصاف تیم نیپون استیل ژاپن می رود.
پیش از این دیدار ، دو تیم الهلال عربستان و سامسونک کره جنوبی به میدان رفتند که این دیدار را تیم سامسونک در سه گیم پیاپی و با امتیازهای 15 بر 7 ، 15 بر 10 و 15 بر 6 از آن خود کرد.
تیم های شرکت کننده روز جمعه را به استراحت پرداختند و روز شنبه سه دیدار به شرح زیر برگزار می شود.
غزیر لبنان الهلال عربستان پیکان ایران نیپون استیل ژاپن سامسونک کره جنوبی بشریه لبنان * 40 *
۰ نفر