۲۲ اسفند ۱۳۷۷، ۰:۰۱
کد خبر: 5746300
T T
۰ نفر
سخنگوی نیروهای پاسدارصلح،اسراییل را مسوول عدم اجرای قطعنامه 425 دانست # بیروت ،ایرنا: 22 اسفند 1377 برابر با 13 مارس 1999 سخنگوی نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل مستقر در جنوب لبنان ، رژیـــم صهیونیستی رامسوول عدم اجرای قطعنامه 425 شورای امنیت دراین منطقه دانست.
" تیمور گوکسیل "، روز شنبه، در یک همایش خبری در شهر صور در جنـــوب لبنان، گفت : پاسداران صلح، از سال 1978 میلادی برای اجرای این قطعنامه در این منطقه حضور دارند و در نتیجه مخالفت اسراییل ، این مصوبه شورای امنیت تاکنون اجراء نشده است.
وی، با اشاره به تحولات اخیر در جنوب لبنان که به هلاکت چنـــد تــن از نظامیان رژیم صهیونیستی منجر شد ، افزود : شرایط ، بگونه ای است که احتمال دستیابی به راه حلی در آینده نزدیک را ممکن می سازد.
گوکسیل، گفت : ما، هیچ روزی مانند امروز، احساس نزدیک شدن به یـک راه حل را نکرده ایم به ویژه آنکه کشمکش درباره لزوم عقب نشینی بی قید و شـرط از جنوب لبنان در میان مسوولان و شهروندان اسراییلی بالا گرفته است.
وی، در زمینه فعال شدن نقش نیروهای پاسدار صلح در منطقه گــــفت : در شرایط مقتضی، نقش این نیروها به خودی خود بیشتر خواهد شد.
ع / و
۰ نفر