۸ شهریور ۱۳۷۷، ۰:۰۱
کد خبر: 5723936
T T
۰ نفر
"مهاجرانی"بر ضرورت حمایت از آرمان های مردم فلسطین تاکید کرد # تهران ، ایرنا: هشت شهریور 1377 برابر با 30 اوت 1998 وزیر فرهنک و ارشاد اسلامی ایران روز یکشنبه در دیدار مفتی لبنان با وی بر ضرورت حمایت همه جانبه از آرمان های مقدس فلسطین تاکید کرد.
عطاالله مهاجرانی در این دیدار با اشاره به مشترکات دینی و فرهنگی کشورهای مسلمان گفت: ما وظیفه خود می دانیم از مبارزات مردم مظلوم فلسطین و لبنان در مقابل تجاوز و زورگویی های رژیم اشغالگر قدس دفاع کنیم.
وزیر فرهنک و ارشاد اسلامی ایـــران با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه حمایت از مقاومت مردم فلسطین گفت :دولت و مردم ایران همواره از این آرمان ها حمایت کرده و تلاش می کنند تا پیام آزادی و آزادگی ملت های مسلمان را به گوش جهانیان برسانند وی افزود :این امر از زمان آغاز ریاست جمهوری اقای خاتمی با استفاده از زبان " فرهنک "گسترده تر شده است .
در این دیدار شیخ محمد قبانی مفتی لبنان از پشتیبانی و حمایت دولت و مردم ایران از مبارزات مردم فلسطین و لبنان در برابر تهدیدهای رژیم اشغالگر قدس قدردانی کرد و افزود:مردم ایران ، فلسطین و لبنان در یک سنگر واحد قرار دارند.
۰ نفر