۱۹ مهر ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 5689582
T T
۰ نفر
ملاقات سفیر جمهوری اسلامی ایران با وزیرتبلیغات لبنان # بیروت ، ایرنا: 19 مهر 1378 برابر با 11 اکتبر 1999 محمد علی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت روز دوشنبه با انورالخلیل وزیر تبلیغات لبنان دیدار و گفتگو کرد .
دراین ملاقات درباره راههای توسعه همکاریهای دو کشور و تبادل اطلاعات و تجارب دو طرف در زمینه فعالیت رسانه های گروهی و به ویژه مطبوعات و رسانه های تصویری بحث و تبادل نظر شد .
سفارت ایران در بیروت اعلام کرد موضوع سفر آتی وزیر تبلیغات لبنان به جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به دیدار سال گذشته وزیر فرهنک و ارشاد اسلامی از بیروت نیز یکی از محورهای مورد بحث در این دیدار بود .
دراین دیدار خلیل ضمن تاکید بر اجابت این سفر در فرصت مناسب ،از جمهوری اسلامی ایران به عنوان دوست گرانقدر لبنان یاد کرد که در قلب یک یک مردم این کشور جا دارد .
وی روابط دو کشور را اصولی و اساسی خواند و گفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی مناسبات تهران وبیروت روز به روز در حال گسترش بوده است .
وزیر تبلیغات لبنان از ایران بعنوان کشوری پیشتاز درحمایت از مقاومت یاد کرد و گفت : ایران از ابتدای اقدام رژیم صهیونیستی در اشغال بخشهائی از خاک لبنان به صورت روشن و آشکار مواضع ثابت و شرافتمندانه ای در جهت پشتیبانی از لبنان برای ازادی سرزمینهایش به عمل آورده است .
۰ نفر