۱ تیر ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 5676387
T T
۰ نفر
ماموران گمرک ایران 5/8 کیلو گرم تریاک کشف کردند # تهران ، ایرنا: یک تیر 1378 برابر با 22 ژوئن 1999 ماموران گمرک جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته از جاسازی یک محموله پارچه قاچاق 5/8 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
از گمرک شهید رجایی استان هرمزگان ، ماموران حین انتقال یک محموله پارچه قاچاق به انبار قضایی گمرک ، به جاسازی تریاک در جوف طاقه های پارچه پی بردند.
در گمرک امانات پستی تهران نیز از داخل یک بسته گز که به مقصد هلند پست شده بود 110 گرم تریاک به دست امد.همچنین از جاسازی یک قاب خاتم صادره از شهرستان مرودشت به مقصد آلمان 275 گرم تریاک کشف شد.
همچنین ماموران در گمرک امانات پستی یک بسته حاوی چای خشک به وزن یکهزار و 242 گرم را که به مذاب تریاک اغشته و به مقصد ایالات متحده آمریکا پست شده بود ، کشف کردند.
براساس این گزارش ارزیابان گمرک امانات پستی از جاسازی یک بسته رسیده از یک کشور اسیایی 13 جلد گذرنامه کشف کردند.
در گمرک مهراباد ماموران از یک مسافر خروجی یک تابلوی نقره ای به وزن 3 کیلوگرم ، چند سکه طلا و پنج هزار دلار کشف کردند. وی در اظهار نامه ارز همراه خود را یکهزار دلار عنوان کرده بود و ارز و سکه ها پس از بازرسی بدنی وی به دست امد.
در بوشهر ماموران گمرک از یک مسافر خروجی به مقصد دبی 6 کیلو و 170 گرم زعفران کشف کردند. در گمرک کیش نیز از چند مسافر خروجی کیش به مقصد تهران 280 دستگاه تلفن همراه و تجهیزات مربوط به ان کشف شد.
از یک موتور لنج که در اسکله گمرک بندر گناوه پهلو گرفته بود 129 طاقه انواع پارچه ، یکهزار عدد کارت صدای رایانه ای ، 28 عدد غلطک چاپگر رایانه ، 360 عدد دیسک رایانه و 20 عدد هارد رایانه کشف شد.
۰ نفر