۴ دی ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 5654817
T T
۰ نفر
معاون وزیرکشور: صداقت آقای خاتمی باعث جذب جوانان شده است # بوشهر، ایرنا: چهارم دی 1379 برابر با 24 دسامبر 2000 معاون امور اجتماعی و شوراهای اسلامی وزارت کشور ایران،روز یکشنبه،گفت: آنچه امروز باعث ایجاد نشاط و جذب جوانان به آقای " محمد خاتمی" رییس جمهوری اسلامی ایران شده است ، همانا صداقت و صفای وی است .
"مرتضی مبلغ"، در نشست شورای اجتماعی استان بوشهر،در جنوب ایران،افزود : وقتی جوانان می بینند، که خاتمی صادقانه حرف می زند و برای انان حرمت قایل است ، دوستش دارند.
وی، اظهارداشت: قشر جوان درک می کند،که در شرایط فعلی و تنگناهای موجود ، برای خاتمی امکان معجره نیست ، اما با این وجود ، هنر رئیس جمهوری سرعت بخشیدن به مسائل مربوط به جوانان است.
مبلغ تصریح کرد،محبت و یکرنگی در گفتار و عمل، اکسیری موثر برای رفتار متوازن مردم در عرصه های مختلف جامعه است .
به گفته معاون امور اجتماعی وزیر کشور،برخی از ما مسوولان،بواسطه پیله ای که در سالیان گذشته به دور خود تنیده ایم، امروز نیاز، خواسته ها و تمایلات نسل و زندگی جدید را نمی شناسیم.
مبلغ اظهارداشت:در بحث هدایت جوانان، روشهای دستوری و تحکم جواب نمی دهد ، بلکه برای بسترسازی حضور جوانان،به راهکارهای انسانی و اسلامی نیاز است.
معاون امور اجتماعی وزیر کشور ، تصریح کرد : متاسفانه برخی تصور می کنند ، مردم در انتخاب راه خود دچار اشتباه هستند و باید برای آنها الگوهای هدایتی تعریف کرد، در حالیکه ما هیچگونه امتیاز و تفوقی بر مردم نداریم.
806
۰ نفر