۱۰ مهر ۱۳۸۳، ۰:۰۱
کد خبر: 5388280
T T
۰ نفر
# بروجرد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/07/83 داخلی.مذهبی.نمازجمعه امام جمعه بروجرد گفت: اعتقاد به مهدویت یکی از قطعی ترین عقاید مسلمانان جهان است و بایداین تفکر در رک و پوست افراد جامعه اسلامی ایران جاری شود.
حجت الاسلام "حسن ترابی" درخطبه های نماز جمعه این هفته بروجردافرود: دشمنان اسلام سعی دارند،این تفکر و اعتقاد راسخ را دربین مردم به انحراف بکشانند که وظیفه ملت ایران است در اعیاد شعبانیه این تفکر رابخوبی تبیین نمایند.
وی تصریح کرد: باید همه امکانات فرهنگی را در جهت ایجاد تفکری مهدوی در میان جوانان و نوجوانان بکار گرفت و آنها را به مهدویت آشنا نمود. وی افزود: ملت شجاع ایران اسلامی با عمل به دستورات اسلام زمینه ظهور را فراهم می کنند و روز به روز مردم با اصلاح خود و جامعه به سوی جامعه ای مهدوی گام برمی دارند. امام جمعه بروجردبااشاره به اهمیت هفته نیروی انتظامی گفت: باید در این هفته از زحمات طاقت فرسا و فعالیت شبانه روزی ماموران انتظامی در پاسداری از دستاورده های انقلاب اسلامی کشور تجلیل کرد. وی افزود: زمانیکه دشمن به خاک مقدس جمهوری اسلامی اسلامی تجاوز کرد ماموران انتظامی دوشادوشا رزمندگان اسلام از مرزها و امنیت داخلی کشور پاسداری می کردند و امروز نیز امنیت داخلی کشور مرهون ایثار و زحمات شبانه روزی این قشر است. وی انعقاد قراردادهای "تاو" و "ترک سل"را برای ایران ننک برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی بعد از 25 سال به توانمندیهای متعددی در تامین ورفع نیازهای داخلی دست یافته ولی متاسفانه برخی مسوولان اصرار دارند فرصت اشتغال جوانان ایرانی و تجربیات مهندسان داخلی را نادیده بگیرند و آنها را به دست اجانب و صهیونیستها بسپارند. وی اضافه کرد: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی شبکه مخابراتی کشور مالکیتی دولتی دارد و نباید به شرکتهای داخلی واگذار شود که با انعقاد قراردهای اخیر زمینه سلطه اجانب را بر بخشی از ارتباطات حساس نظام فراهم شده است. مسوول عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی بروجرد قبل از خطبه های نماز جمعه طی سخنانی گفت: در زمان ظهور امام زمان (عج ) هر حقی بر اهل حق برگردانده شده و کسی حقوق دیگری را پایمال نخواهد کرد. "محمد جوشقانی" افزود: اگر حکومت براساس عدالت باشد، توزیع نعمتهای الهی بر اساس عدل خواهد بود. وی گزارشی از عملکرد یک سال گذشته فرماندهی نیروی انتظامی بروجرد در رابطه با نحوه برخورد با مفاسد اجتماعی، دستگیری معتادان و کشف اموال مسروقه ارایه داد. 2631/639
۰ نفر