۱۷ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4716470
T T
۰ نفر

خون بر شمشیر پیروز است/

۱۷ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4716470
ابوترابی فرد:مقاومت غزه تکرار دیگری از درس ماندگارعاشورای حسینیاست ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/17 سیاسی.نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی.پیام عاشورایی در مورد غزه نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: امروز، غزه مقاوم تکرار دیگری از درس ماندگار عاشواری حسینی و نماد ماندگار پیروزی خون بر شمشیر است.
محمد حسن ابوترابی فرد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، عاشورا را اسوه و راه گشای دلباختگان حسین (ع) خواند و گفت: عاشورا نماد ماندگار پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل است.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی افزود: تاریخ اسلام آراسته به برگه های زرین و زیبایی است که با الهام از مکتب عاشورا تدوین یافت و فراروی جامعه انسانی سیاه از ستم و ظلم درخشید.
ابوترابی فرد انقلاب اسلامی ایران را یکی از برگهای زرین تاریخ اسلام دانست و افزود: انقلاب اسلامی با زعامت بی بدیل امام عاشورایی حضرت روح الله شکل گرفت و بر تارک گیتی ثبت گردید.
وی همچنین پیروزی مقاومت فرزندان عاشورا در لبنان را برگه دیگری از اوراق زرین ملهم از عاشورا خواند و گفت: پیروزی حزب الله لبنان نماد برجسته ای از پیروزی خون بر مدرن ترین تسلیحات نظامی زمان است و امروز غزه مقاوم، تکرار دیگری از درس ماندگار عاشورای حسین و نماد ماندگار پیروزی خون بر شمشیر است.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلام گفت: دیروز حسینیان در محاصره یزیدیان زمان خویش بودند و امروز زنان، مردان و کودکان بی پناه غزه در محاصره کفر و نفاق هستند.
ابوترابی فرد محاصره اصحاب با وفای امام حسین (ع) را غیر انسانی ترین محاصره دوران توصیف کرد و افزود: امروز نیز شاهد مقاومت اقتداکنندگان به حسین (ع) در رویارویی با دشمن اسلام و مسلمین هستیم.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد پایه های لرزان نظام سست بنیاد صهیونیسم غاصب در خون های پاک و مقدس کودکان خردسال فلسطین فرو ریزد و بر ویرانه های عبرت آموز آن سرود پیروزی امت اسلام را زمزمه کنیم.
وی گفت: انشاء الله بزودی به امامت پیشوای عاشورایی های دوران خود حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته نماز وحدت و نصرت امت اسلام را در قدس عزیز اقامه می کنیم.
شماره 231 ساعت 14:06 تمام
۰ نفر