۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۰، ۰:۰۱
کد خبر: 10060793
T T
۰ نفر

اصلاحیه

۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۰، ۰:۰۱
کد خبر: 10060793
اصلاحیه قابل توجه سردبیران محترم مطبوعات لطفا از خبر زیر به جای خبر شماره 51 روز چهارشنبه 13/02/80 استفاد فرمایید . " نانامی" یکی از نامزدهای دریافت عنوان مرد سال فوتبال قاره آسیادر سال 2000 ................................................................. کوالالامپور، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/02/80 خارجی.ورزشی.فوتبال. کنفدراسیون فوتبال اسیا ، از "هیروشی نانامی " ملی پوش تیم فوتبـــال ژاپن ، به عنوان یکی از نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن سال قاره آسیا در سال 2000 نام برد. در نمابر ارسالی از سوی کنفدراسیون فوتبال اسیا به دفتر خبرگـــزاری جمهوری اسلامی در کوالالامپور امده است ،" نانامی " که با شـگردی جادویی تیم ملی فوتبال ژاپن را به قهرمانـــی در رقابت های جام ملـــت های آسیا در سال 2000 رساند، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال اسیا و دارای نیروی فوق العــــاده در ارسال پاس های دقیق و زیبا شناخته می شود. وی در مسابقات جام ملت های آسیا اولین جایزه شخصی خود را دریافت کرد. در نخستین دیدار ژاپن در این پیکارها که در شهر صیدا مقابل تیـــــم عربستان برگزار شد ، چنین به نظر می رسید که "نانامی" دوباره متولدشده است.
ژاپن در این دیدار 4 بر 1 عربستان را شکست داد. نانامی در بازی مقابل ازبکستان دوباره قدرت نمایی کرد و بازی بسیاری زیبایی را از خود به نمایش گذاشت. شیوه ای نو و نوعی عزم و اراده در این بازیکن 27 ساله ژاپنی به چشــم می خورد که شاید از حضور وی در باشگاه ایتالیایی ونیز ناشی می شد. نانامی در سال 1998 تیم جوبیلو ایواتا ژاپن را ترک کرد و بــــه تیم ونیز ایتالیا که در ان سال به لیک دسته اول باشگاه های این کشور راه یافته بود با این امید که در پایان فصل اول حضورش بتواند یک قرارداد طولانی مدت با این باشگاه امضا کند ، به این باشگاه انتقال یافت. اماپس از اولین حضورش در ترکیب این تیم به عنوان بازیکن ذخیره ، مسیر رویدادها عوض شد. با اینکه به نظر می رسید پیوستن به این تیم ایتالیایی یک اشتباه بزرک از سوی "نانامی" بود اما خود وی این موضوع را رد می کند. نانامی در این باره می گوید: هنگامی که در ونیز بودم مشکل خاصـــــی نداشتم و تجربیات ارزشمندی بدست آوردم که هرگز نمی توانستم در ژاپن بدست آورم . با اینکه مدت سه ماه طول کشید تا در ایتالیا مستقر شوم اما هنوز قدری برایم مشکل بود که با دیگران ارتباط برقرار کنم .دانستن زبان مهم ترین مشکل من برای زندگی در آنجا بود. در آن هنگام تیم ونیز به قعر جدول رده بندی و لیک دسته دوم سقوط کرد.
نانامی اخراج شد و مدتی را برای پیدا کردن یک باشگاه دیگر دور اروپا گشت و سرانجام به ژاپن و باشگاه جوبیلو بازگشت . نانامی تازمان بازگشت به جوبیلو و حضور در دیدار این تیم با هنک کنک/ تیم چین جنوبی دردور دوم مسابقات باشگاه های آسیا، سه ماه را بدون حضور در هیچ مسابقه ای سپری کرده بود. وی معتقد است کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا به عنوان راه تازه ای در مسیر پیشرفت وی و پیمودن پله های ترقی برای تیم ملی ژاپن محسوب می شود. "نانامی" نخستین حضور خود در تیم ژاپن را در دیدار مقابل امارات در چارچوب مسابقات جام ملت های اسیا در سال 1996، تجربه کرد. او براین باور است که پیشرفت های تیم ملی فوتبال ژاپن از مدیریت هوشمندانه "فیلیپ تروسیه" و اثرات مثبت مسابقات فوتبال حرفه ای باشگاه های اسیا سرچشمه می گیرد. کنفدراسیون فوتبال اسیا روز 19 اردیبهشت در ایینی در سنگاپور جوایز بهتریــــــن بازیکن ، مربی ، بازیکن جوان و... را به انان اهـدا خواهد کرد. " جواد کاظمیان " بازیکن جوان کشورمان یکی از نامزدهای دریافت عنوان بهترین بازیکن جوان اسیاست. م س - 36 - 15
۰ نفر