۱۱ تیر ۱۳۸۱، ۰:۰۱
کد خبر: 10038321
T T
۰ نفر

گلایه مربیان خراسانی از هیات فوتبال استان

۱۱ تیر ۱۳۸۱، ۰:۰۱
کد خبر: 10038321
گلایه مربیان خراسانی از هیات فوتبال استان # مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/04/81 داخلی. ورزشی. فوتبال. از سوی هیات فوتبال خراسان چندی پیش 6 بازیکن این استان به کادر مربیان تیم فوتبال نوجوانان ایران برای شرکت در اردوهای این تیم معرفی شد. رضا میر ،محمد توفیق زیدانلو ،محسن طالبان ،سعید چاه جویی ،مصطفی شهرکی و امین محمدخانی بازیکنانی هستند که باید خود را به مربیان تیم فوتـــبال نوجوانان کشور معرفی کنند. این بازیکنان از دو تیم ابومسلم و پیروزی بودند که به این تیم معرفی شده اند. به همین دلیل تعدادی از مربیان تیم های فوتبال استان خراسان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خواستار رسیدگی مسوولین ورزش استان به این گزینش شدند. مربی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری مشهد گفت: من به دلیل اینکه مربی تیم منتخب استان خراسان بودم ،از تمامی نوجوانان استان شناخت کامل دارم. "مجید حسن زاده " افزود: در استان بازیکنان مستعدی هستند که می توانستند به مربیان تیم فوتبال نوجوانان کشور معرفی شوند. وی تصریح کرد: در فصل جاری باشگاه گچ خراسان عنوان قهرمانی را کسب کرد ،ولی از این تیم هیچ بازیکنی انتخاب نشد. وی متذکر شد : از باشگاه پیام پیکان نیز که همیشه یکی از قطبهای فوتبال استان می باشد ، نیز بازیکنی برگزیده نشد. وی ضمن اشاره به تیمهای فوتبال شهرستانهای استان خراسان گفت: در رقابتهای فصل جاری دروازه بان تیم فوتبال تربت جام از بهترینهای این مسابقات بود ولی این بازیکن نیز معرفی نشد. حسن زاده اضافه کرد: معرفی 4 بازیکن از تیم ابومسلم طبیعی است که فقط از طریق رابطه صورت گرفته است. مربی تیم پیام پیکان خراسان گفت: این نوع گزینش ظلم به فوتبال استان خراسان می باشد. "مجید مرادی "افزود:در تمام دنیا به تیمهای پایه اهمیت بسیاری می دهند ولی در ایران به ویژه خراسان این بازیکنان در جایگاه مناسبی قرار ندارند.
وی اظهار داشت : معرفی 6 بازیکن از استان خراسان از دو تیم باعث تضییع حقوق سایر تیم ها می شود. وی یادآور شد : یکی از دست اندرکاران هیات فوتبال استان خراسان در باشگاه ابومسلم نیز سمتی دارد ،طبیعی است که به این باشگاه گرایش خاصی خواهد داشت . وی ضمن اشاره به اطلاع رسانی هیات فوتبال استان گفت: دست اندرکاران این هیات هیچگاه نتوانستند اطلاعات صحیح را به تمامی باشگاهها ارسال کنند.
وی افزود :به نظر من تمامی تیمهای دسته اول و حتی دسته دوم باشگاههای خراسان دارای بازیکنان مستعدی برای معرفی به تیم نوجوانان کشور هستند. مرادی خاطر نشان کـــــرد: در تیم پیام پیکان خراسان حداقل دو بازیکن می توانستند انتخاب شوند. مربی پیشین تیم فوتبال رنگین فلز نیز از این گزینش اظهار گلایه کرد و گفت: فدراسیون فوتبال مقصر اصلی در این معرفی می باشد. "علی صنعتگر "اضافه کرد: فدراسیون فوتبال بایستی بسان سالهای قبل دو مربی از استان را به عنوان نماینده خود بر می گزید تا آنان بتوانند بازیکنان مستعد استان را ازمایش کنند. وی اظهار داشت: در استان خراسان بازیکنان مستعدی وجود دارند که بایستی به تمامی آنان بها داده شود. وی تصریح کرد :در مشهد تعدادی از مسوولین می خواهند این فکر را به بازیکنا القا کنند که هر بازیکنی که می خواهد به تیمهای ملی راه پیدا کند ،بایستی در ابومسلم بازی کند. صنعتگر متذکر شد که معرفی بازیکنان به تیم ملی نوجوانان که توسط هیات فوتبال استان خراسان صورت گرفته است ،بر اساس شایسته سالاری نبوده و فقط از طریق رابطه تحقق یافته است. مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان خراسان گفت :به دلیل ضیق وقت ما نتوانستیم که دعوتنامه فدراسیون را به تمامی باشگاهها ارایه کنیم. "جهانگیر زنده دل " افزود: به همین دلیل تلاش کردیم که از باشگاههای ابومسلم و پیام پیکان هر کدام دو بازیکن و از مجموع سایر باشگاهها نیز دو بازیکن انتخاب کنیم. وی یادآور شد: در تماسی که با باشگاه پیام پیکان خراسان گرفتیم ،یکی از مسوولین این باشگاه متذکر شد که مربیان تیم فوتبال نوجوانان این باشگاه به دلیل مسابقات آموزشگاههای استان در قوچان بسر می برند و ما نیز از بازیکنان نوجوان خود شناختی نداریم. وی گفت: به همین دلیل ما به دلیل از دست ندادن 6 سمهیه استان ناچار شدیم فقط از دو باشگاه ابومسلم و پیروزی شش بازیکن به تیم ملی نوجوانان ایران معرفی کنیم. وی هرگونه رابطه در انتخاب این بازیکنان را رد کرد و گفت به دلیل نبود وقت نیز نتوانستیم از شهرستانهای استان بازیکنی را برگزینیم. ع - خ / 100/000/01 ورزشی. 101/101
۰ نفر